mister-klæbu Skrevet September 25, 2010 Rapporter Share Skrevet September 25, 2010 (endret) Mitt lille prosjekt som jeg pusler med og utvikler hele tiden. Har hatt bilen nå i 3 måneder som jeg kjøpte av min morfar. bilen er galvanisert og har null rust. motoren er en B230f som har gått 298.000km. Har en b230ET som jeg tenkte kanskje og bytte mot en FT elr FK, da dette blir enklere da jeg har lh2.4. :-)kjører også med intercooler for og sjekke om d funker, innsuget er værtfall myyye kaldere ,såvidt noen temp i det hele tatt.. birthday Endret September 26, 2010 av mister-klæbu Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Nice!! Likte bilen med dei røde detaljane, var faktisk ganske kult :D Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dannypojken Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Meget fin bil :-) Følger med på denne tråden framover! hvilke planer har du framover med bilen bortsett fra et motorbytte evnt? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 26, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 har satt på add on foran og skiftet ut til dioder i dashbordet, venter på dioder for og ha i skiltlysene og park/kjørelysan foran. ska ta bilder imårra med add on foran :-) felgen har jeg 30mm spacere for og få på da de egentlig ikke passer med innpresset...tuusen takk for innspill! arti og høre!! :-) Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-jacobsen- Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 tøff bil ja :) Siter 1990 Volvo 740 f Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
divad Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Hei pen Volvo:) Jeg ville tatt av øyelokka og fått på felger med kant ;) Likte også de røde detaljene. Siter - 85' Volvo 240 Turbo - 89' Range Rover 3.5 V8 X 88' Toyota Corolla 1.3 12V "Rally" Død Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Har en b230ET som jeg tenkte kanskje og bytte mot en FT elr FK, da dette blir enklere da jeg har lh2.4. :-) For meg høres det mye enklere ut å bare lempe nedi ET motoren og bruke ledningsnett og sensorer som allerede er i bilen. Det eneste du trenger da er hjerner fra en lh2.4 turbobil, eller chipper til hjernene du har. Et annet alternativ er å bruke f-motoren og flytte over grenrør/turbo, dysene og slikt fra ET motoren. Da må du riktignok ordne oljeretur i f.eks bunnpanna. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 har jo turbo-innsuget med dysene og alt, luftmassemålern, hjernene og alle rør...trenger bare og fikse oljeretur og vannkjølinga t turbon da. har grenrøret med turbon å...fikk alt dette gratis...hehe. birthday Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 øyelokka blir nok på ja ;-) og felgene har jo kant da, på en måte! ;-) har ikke sett noen andre med disse felgene heller, og de var ganske dyre, selv med 60% rabatt så må nok ha de ja! :-) har ikveld montert defa-anlegg med motor og kupevarmer, kjekt og ha i trøndelag for og si d sånn!! nesten 5minus inatt så, tok også tectylbehandling under med carosol. ikke en rustflekk fra før av så d var jo bærre lekkert da!!...skal legge ut flere bilder imorgen av interiøret. Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 (endret) her ser dere at har byttet ut det stygge stoffet i dørene og limt svart skinn på isteden. gjort på aller fire dørene. Endret Oktober 4, 2010 av mister-klæbu Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740Bjørn Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Nå blei bilen endå meir Nice :D :D Siter Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 takker! :-):crazysant: Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 skal koble til xenon i kjørelysene men finner ikke ballastene mine!! buhuuuuuuuu :shake Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crazyclomp Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Denne var fresh :D Selv om jeg mener at 740er skal ha felger med kant :p Men det er min mening :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mister-klæbu Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 det ER kant da!!!! :-) kan ta ordentlige bilder av felgege imorgen! er eneste volvon i norge med disse felgene hitill, fordi en må ha 30mm spacere for og få dem på. :cab Siter Rød-sprit racing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg