Teknomage Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Her er en liten video jeg fant på dtmpower.net, mange av dere har vel sett mye av det fra før men. ca 15 mb. :D http://www.horsepowered.com/video/AntiRicer.wmv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by Teknomage Her er en liten video jeg fant på dtmpower.net, mange av dere har vel sett mye av det fra før men. ca 15 mb. :D http://www.horsepowered.com/video/AntiRicer.wmv Elendig musikk, dårlig laga video, pluss at det ikke bare var "rice" der.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CE 16XXX Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Fila heter jo ANTIRicer da.. Siter vw golf2 gti "polo" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Hallo har du sett filmen? Tror fyren mente det i ironi Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Hehe, syns det var en kul film jeg. Om å gjøre å gjøre narr av alle latterlige bygg som finnes. Eminem er jo også litt kult da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-36 burnout Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Turbotrille Hehe, syns det var en kul film jeg. Om å gjøre å gjøre narr av alle latterlige bygg som finnes. Eminem er jo også litt kult da. Jeg synes det var en fin måte å kaste vekk noen minutter på.... Kjedet meg heller ikke.... Siter Current Car: 318i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon Skrevet Februar 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 *gjesp* ...... Siter ->Spice my eco-box!<- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 13, 2004 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2004 Originally posted by Hawkon *gjesp* ...... dritbra spør du meg ;) Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg