VWPassat89 Skrevet September 26, 2010 Rapporter Share Skrevet September 26, 2010 Hei! Jeg har fått et tilbud av en eldre mann på Hamar - å kjøpe Audi 100'en hans, da han har hatt slag, og ikke kan kjøre bil mer. Det er en 1990 modell 2.4 D sugediesel med 5 gear, sentrallås, servostyring, tre-etterligning i dashen og hengerfeste. Rust kunne jeg ikke finne. Motoren har fulloverhalt topp, og da mener jeg fulloverhalt. Gubben hadde brukt 21.000 på motoren rett før han fikk slag, og den gikk vakkert. Bilen har rullet 340.000, men motoren har gått ca 3000 km etter toppoverhaling. Småfeil: Håndbrekk er ødelagt, men dette har han fått tak i, og hele brekket følger med (hele spaken). Vaierene er koblet ut under bilen, og brekket står i til-trukket posisjon, og der står det til noen får byttet det. Lys i dashbord: Jeg merket at f.eks høyre blinklys blinket svakt når jeg blinket til venstre, og omvendt. I tillegg er det en svak svak blink i fjernlyslampa ved blinking. Det blinker derimot ikke på utsiden av bilen. Forslag til hva dette kan være? Ellers dirrer clutchen en del på i gangtagning. Går ut ifra at dette betyr bytte snart. Alt i alt - er dette et kjøp verdt 5000 kroner, som han ønsker seg for bilen? Den er EU-ok til juni neste år. Mvh Lars Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micromidas Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Hei! Jeg har fått et tilbud av en eldre mann på Hamar - å kjøpe Audi 100'en hans, da han har hatt slag, og ikke kan kjøre bil mer. Det er en 1990 modell 2.4 D sugediesel med 5 gear, sentrallås, servostyring, tre-etterligning i dashen og hengerfeste. Rust kunne jeg ikke finne. Motoren har fulloverhalt topp, og da mener jeg fulloverhalt. Gubben hadde brukt 21.000 på motoren rett før han fikk slag, og den gikk vakkert. Bilen har rullet 340.000, men motoren har gått ca 3000 km etter toppoverhaling. Småfeil: Håndbrekk er ødelagt, men dette har han fått tak i, og hele brekket følger med (hele spaken). Vaierene er koblet ut under bilen, og brekket står i til-trukket posisjon, og der står det til noen får byttet det. Lys i dashbord: Jeg merket at f.eks høyre blinklys blinket svakt når jeg blinket til venstre, og omvendt. I tillegg er det en svak svak blink i fjernlyslampa ved blinking. Det blinker derimot ikke på utsiden av bilen. Forslag til hva dette kan være? Ellers dirrer clutchen en del på i gangtagning. Går ut ifra at dette betyr bytte snart. Alt i alt - er dette et kjøp verdt 5000 kroner, som han ønsker seg for bilen? Den er EU-ok til juni neste år. Mvh Lars Ja selvfølgelig Siter Audi 200 turbo quattro 2,2 l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Disse er nesten like skjeldne som isbjørner i afrika så her er det bare å handle :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg