henne Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Siden dette er tråden til mr. Offtopic 2010 og vi penset inn på krig, så må jeg bare klage litt over at folk tar noen knullesitater ut av proposisjoner. Tøffe, usmakelige kommentarer har og vil det alltid være i krigsområder, det er en måte å avreagere og holde motet oppe på. Skjønner ikke at folk som aldri har tjenestegjort, og en idiot av en norsk forsvarsminister, klarer å bli moralsk forarget på bakgrunn av en reportasje i et manneblad. Finnes viktigere ting å bruke energien på enn soldater som ikke er drillet i medieåndtering! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 lol Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 heeeeeeey!! mr offtopic...!??! 2010?!?!? BITCH! tror du har glemt at det snart er jubileum! 2001-2010!! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael1977 Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Bra topic, siden du hele tiden prøver å ta livet av deg ;) Siter Octavia vRS http://www.rsklubben.se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 hæhæ.. Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Dét var vel ikke akkurat ferie... Nei, men det var ikke hensikten med besøket heller! :D Ellers enig med det andre innlegget ditt. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 lol Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Mere bilder :D Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 av? ;) du kan få et klipp av motarden! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 rå retard!:) bra kjøring! svinge mens man står i høg fart på setet ser vanskelig ut Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 ikke så vanskelig men du skal ikke gi deg for å si det slik! du må lene deg langt ut, og må høyt opp med forhjulet for å få det til, men jeg gikk av sykkelen i 70KM/T i juni ved hurum på denne måten.. sto på setet. kjørte rundt 90-100 og skulle bremse ned fordi vi holdt på å taigjen en lastebil!.. gikk litt for langt bak og før jeg visste ordet av det var beina mine i bakken.. satan det var en tur.. gikk på trynet i tskjorte.. værste såret jeg fikk var lett skrape på albuen og lita flekk på ankelen. kompisen min som lå side om meg holdt på å bli truffet av sykkelen ;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 faen er det staten driver med om dagen istedet for å asfaltere så virker det som at de heller på tjære og strør over stein så det utgjør overflaten. ikke bare er det grovt som faen, men steiner LØSNER! spol frem til ca 54 sec, sett på HD og se steinene komme!! tror du jeg skvatt da jeg fikk en i trynet og par i brystkassa! ble helt satt ut jeg! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 ikke så vanskelig men du skal ikke gi deg for å si det slik! du må lene deg langt ut, og må høyt opp med forhjulet for å få det til, men jeg gikk av sykkelen i 70KM/T i juni ved hurum på denne måten.. sto på setet. kjørte rundt 90-100 og skulle bremse ned fordi vi holdt på å taigjen en lastebil!.. gikk litt for langt bak og før jeg visste ordet av det var beina mine i bakken.. satan det var en tur.. gikk på trynet i tskjorte.. værste såret jeg fikk var lett skrape på albuen og lita flekk på ankelen. kompisen min som lå side om meg holdt på å bli truffet av sykkelen ;!) Styggen! Skulle sagt fra så kunne jeg filma det hele:ratatatat Har du noen filmer fra ute rundt Hurum eller? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RizoR Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 av? ;) Både motarden og sykklinga di! :D Siter Mitsubishi Lancer GLXi Mirage 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Det dere kjørte på som spruta kalles for Ottadekke. holder bedre enn asfalt faktisk. :D Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg