DRFT-R Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Nå er det for alvor ;) http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24652402 Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 av? ;) du kan få et klipp av motarden! Å FY faen nå savner jeg ktmen min=( det der er ELSK Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 hehe motard ER fett!! like morro hver gang når de her R-pysene blir med ut å kjøre.. såå tøffe på slettene, mens i svinga blir dem forbikjørt på innern mellom autovernet! AHHA! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 jess!! elsker det! like morro vær gang og rævkjøre dei sløve R-syklene:D må nok få kjøpt meg en ny etterhvert! da mine gamle ble stjelt -.- Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Motard er jo drit fett.. Eneste som bekymrer meg er de tette intervallene med service.. Orker ikke å vedlikeholde så mye.. Tenkte av den grunn på å kjøpe DRZ400 :win Gjort noe mer med huskyen din siden du la ut prosjektet her da?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Oktober 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Motard er jo drit fett.. Eneste som bekymrer meg er de tette intervallene med service.. Orker ikke å vedlikeholde så mye.. Tenkte av den grunn på å kjøpe DRZ400 :win Gjort noe mer med huskyen din siden du la ut prosjektet her da?? spørs veldig på hva du kjøper. vil du ha en solid sykkel og lange intervaller går du for kverna.. vil du ha noe annet så er det ikke annet enn KTM 530. aprilia sxv550 er ræva motormessig Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hal72 Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 ja har vært alt for streit her uten deg;) hvordan gikk det med moddingen av søppelbilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Hvor blir det av filmen jeg ville ha, pølsa? Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 (endret) spørs veldig på hva du kjøper. vil du ha en solid sykkel og lange intervaller går du for kverna.. vil du ha noe annet så er det ikke annet enn KTM 530. aprilia sxv550 er ræva motormessig hmm.. aprilia sxv blir det ikke uansett.. valget står nok mellom husky, suzuki og yamaha (wr450).. ktm er jo helt klart det tøft, men blir nok mye vedlikehold ja.. men drømmen er og forblir honda cr500 aka MONSTERET!! btw. så sykkelen din på finn.no! hvorfor selge??? Endret Oktober 5, 2010 av mazdak Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 ktm 530 09 er jo digg da! kan jeg anbefale! Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 har nok aldri prøvd 530.. men har prøvd exc 450 :) går greit den også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SprinterTuning Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 (endret) COSWORTH ER BEST!!! peggi kjører bedre enn deg!!! japansk dritt, billig deler du har!! du skal se peggi kjøre! Han kommer til og eie deg med cosworthen siiiiin!!! HAHA:) God natt robert:) Endret Oktober 14, 2010 av SprinterTuning Siter [Mercedes sprinter 316cdi] [Opel ascona c3 cab] [bmw e36 316] +++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet November 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 kom en pakke i posten i sommer! demonteringa! bygd om fra 6v og 13tenners girkasser, til 12volt og 17 tenners kasser! ekstra sett med hjul trengs! Moddinga! matting og VASK Plastgrunninga! Så kom spesialsvart fargen på! denne fargen blir BLÅ i sola ;) så er det mellomslipinga! maskeringa før den blå skal på! klarlakken gjør susen! monteringa er igang igjen! prøvde meg på fineline for å markere vingen !;) Felgene blir nå lakkert svart matt! HALLO!!! MÅÅÅ jo ha carbon!... "look" ;) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 1, 2010 Rapporter Share Skrevet November 1, 2010 hahaha, det blei jo dritbra! Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoB23 Skrevet November 2, 2010 Rapporter Share Skrevet November 2, 2010 Haha, ble gromt =D Tøft når lakken endrer farge i sola :thumb Siter Volvo 740 B230ET! Ser ikke noe poeng i å skrive alt jeg har hatt av biler, for det blir en lang liste! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg