j_loftaas Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 hehe, er jævli stiligt med lakka inner felg :D jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Exposito Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 Det er vell en slags refleks folie som han kuttet til og festet inni felgen. Siter 1989 VW Passat 1.8 CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Januar 5, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2011 ska ikkje påstå du har feil, for den kan jo reflektere den oransje traversen bak :) men bremsene er det ikkje :D da har han ivertfall kjørt den hardt på bukkene :D jau, bildet er stælt av salgs tråden på bilen, skyt meg om du vill :) :P jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 6, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2011 det er reflekstape :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
j_loftaas Skrevet Januar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 hehe, tror på det :) at den reflektera traversen.. men svaret va egentlig til han som lurte på om bremsene va varme :) rett meg vist eg har feil :) jim Siter -Audi A6 2.5tdi familie vogn -Merc w201 300TDT XAudi A4 1,8TQ 96mod (bruks bil) XMerc 190 3,0L TD 91mod ("prosjekt" bil) Xyamaha Fzr 600 gammel mod.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Januar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 robert, hvordan går det med roadtrip'en? går det som planlagt? Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulfgti Skrevet Januar 7, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2011 robert, hvordan går det med roadtrip'en? går det som planlagt? HAHA.. Hvis du er på facebook så legg han til som venn, Ler så jeg griner for hver gang han skriver noe der:D Siter Bmw E38 - Bmw 320D E46 - Golf mk1 Gti 2.0 16V - Caddy mk1 pickup 1.6 GTD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Januar 8, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2011 robert må være den verste facebookhora jeg har som venn... utkonkurrerer alle fjortissene:D god underholdning! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 jada, er tilbake.. dritten er hjemme igjen! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 fjasbok er fjasbok;) er jo ikkeno annet å gjøre der enn å kødde! haha! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 Hva er dette da? fjasforum? nydelige felger! <3 Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 11, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 felgene gir meg magesår.. samme med panserscoopet og den understyla framfangern.. ÆSJ! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
16vturbo Skrevet Januar 11, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2011 Mamma kjøper nye felger skal du se :) Siter 1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt ''The one who shall be last... Will be sideways and smiling!'' :D monstergarasj på Instagram. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Januar 13, 2011 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2011 orginalt scoop? Siter http://www.bilforumet.no/omega/218055-teigland-s-omega-b-stv-liten-update-s-7-a.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Januar 14, 2011 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2011 Nei. tror det er bytta.. Fryktelig ser det ut!.. Bilen skal få den 2000mod fronten den engang hadde. Lykter, panser og framfanger.. dette er fra en engelsk 96mod. det går JÆVLIG bra med den 300hk's motoren som sitter i nå væffal! du vet hvor du finner meg hen lissom!... Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg