Olsen_nissan Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 glad for at det finnes sånne bilder, så slipper jeg å skrive hva jeg mener, å du slipper å tenke for å forstå:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Welcome back, bitch! :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Evje_ Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Mulig jeg virker teit, men har ikke du en sønn? Kanskje lurt å tenke på at han gjerne vil se faren sin mens han vokser opp? Du har vel også lyst til å se at han vokser opp? Hvis det ikke er for din egen skyld, så ta det i allefall litt med ro for din sønns skyld :) Siter Kjøretøy-løs, tar DTS i UngdomIOppdrag i Colorado Springs, USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Mulig jeg virker teit, men har ikke du en sønn? Kanskje lurt å tenke på at han gjerne vil se faren sin mens han vokser opp? Du har vel også lyst til å se at han vokser opp? Hvis det ikke er for din egen skyld, så ta det i allefall litt med ro for din sønns skyld :) Kommer ikke til å skje, mannen er ikke riktig skrudd sammen ;) Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Even that didn't work, because enough people weren't wearing them, so we had to come up with the helmet law, which is even stupider because the idea behind the helmet law is to preserve a brain, who's judgement is so poor, that it doesn't even try to prevent the cracking of the head it's in!" http://www.youtube.com/watch?v=H0jNxgkNwcw RDL: Hva fikk deg til å bruke hjelm i utgangspunktet (og ikke nå?) birthday Da jeg så det første festningstunellbildet trodde jeg det var det orginale avis-bildet for åtte(?) år siden. Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Velkommen tilbake, mister! :D Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aerdftyhui Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 hmm, bare meg eller går internett plutselig litt saktere? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 joda har sønn jeg;) men ser ikke vitsen i å gro fast til sofaen for det! KJørte gris i serbia også! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Dubrovnik i kroatia er noe folk må besøke ass,) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Dubrovnik i kroatia er noe folk må besøke ass,) Var der i 92-93 ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Var der i 92-93 ;) hehe hakke vært der før nå jeg! fy faen var sjukt fint! spesielt hvordan byen går i etasjer :) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Vi ble kjent med no lokalkjendiser i serbia! så de ga oss en fet tour! her kan dere se folks holdninger når vi intar Festningen i NOVI SAD. hadde dette vært akershusfestning hadde vel en eller annen hverdagshelt foretatt sivilarrest på oss! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henne Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Var der i 92-93 ;) Dét var vel ikke akkurat ferie... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 hahaha... Han kriga han! har jævlig mye fete bilder fra turen! vi fant til og med halen på en granat som lå igjen i fjellene. alt skulle visst være rydda, men neida;!) Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet September 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 HHÆHÆ! epic! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg