marjusen Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Heisann. Den ene ABS sensoren på bilen min har gått til H. Fikk høre på Bilia at det kosta ca 2000 kroner å skifte denne. Selve sensoren kosta ca 700 + mva sa dem. Men biltema selger slike sensorer til 350 inkl. mva. Men på den siden står det at dem passer til Volvo V70 97-00 modell. Er det håp om at denne kan passe på min også eller? Marius Siter Mvh Marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr Landau Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Ta ut den gamle og se visuelt om den er identisk med BT sin. Er den det er i hvert fall muligheten til stedet for at det går bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo240turbo83 Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 jeg tror ikke den passer for det er ganske stor forskjell på volvo fra 2000 for i 2001 kom den nye typa men du kan prøve, og du må kanskje opp på volvo for å få koblet til datan og sletta feilkoda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg