Oxygene Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 (endret) Hei =) Musikk: Techno/trance/House/Hardstyle/ Jeg har en saab 900 16v turbo ( Classic ) Altså den gamle modellen ( 1991 ) Jeg dro ut det gamle anlegget igår, det satt 2x 10cm (4") foran som er 20 år gamle, de skal ut ihvertfall. Det sitter 2 andre høytalere bak, som er mindre en 4", de suger de også, men det er knekkskruer på intriøret, så jeg tenker jeg bare lar dem stå. Jeg har en 4 kanals forsterker bak som er vell 3 år gammel. Det jeg trenger hjelp til er tips om hva jeg burde kjøpe. Det er ikke plass til noe som helst i dørene, så det jeg trenger er Frontsett som jeg helst vil skal bestå av: 2 x mellomtone 4" 2 diskanter Spiller Bak: Evt 6x9 Basskasse Dette er en gammel bil og det skal ikke være noe høyere pris enn 3-4000, Takk for hjelp! Oxygene Drammen Endret September 27, 2010 av Oxygene Siter Saab 900s Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg