mrasdahl Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Heisann. Har en Passat 1.8t 2000 mod, førstegangsregistrert i 1999. Det har seg sånn at den første starten om morgenen er trøbblete. Bilen starter med en gang, men kan lett dø ut av seg selv. Den kan også kveles om jeg gir gass. Når jeg skal kjøre ut av gårsplassen er det så vidt at den vil dra, og jeg må ha høyt turtall for at den ikke skal kveles når jeg slipper clutchen. Dette varer helt til tempmåleren har begynt å bevege på seg. Turboen lader som bare det når jeg trykker inn gasspedalen, men det virker som om motoren ikke klarer å svelge unna, og den vil kveles. Merker ikke noe til økt turtall ved kaldstart, skal det ikke være en slags kaldstarts funksjon? Må jeg bare dra rett på merkeverksted for å feilsøke? Eller har noen like opplevelser, eller tips? Med vennlig hilsen Mrasdahl Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrasdahl Skrevet September 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Ingen? Kan det ha noe med at jeg har byttet plugger for en måned siden? Ellers rykker den ganske mye i overgangen mellom vacum og overtrykk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrasdahl Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 EDIT: det var lmm som var gåen. Nå ble bilen ster og smoooth:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg