stepside Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Er det noen som kan hjelpe meg med et mål på en th700 kasse? Se bilden her http://www.matsclaesson.net/page88.html Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 er det virkeligen ingen som har en th700 kasse stående i garasjen å kan ta et mål????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet September 30, 2010 Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Jo, men jeg klarer ikke å se hvilket mål du vil ha. Er det c/c aksel til hva? Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stepside Skrevet Oktober 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Hei Trodde jeg hadde laget en sån fin bilde :-( Pilen peker fra senter utgående aksel til gearkassens feste for bussingen til crossmember. Se på pilen, den peker fra aksen senter og eksakt der jeg ønsker målepunktet. Jeg ønsker naturligtvis det vertikale målet, ikke avstand mellom aksen og festet..... Kan du hjelpe meg med dette er jeg evigt takknemlig! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 1, 2010 Skal grave i en trekasse jeg har stående, mener det ligger en TH700r4 der.Men jeg tror det er en 4x4 kasse som er kortere enn 2wd. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg