Daywalk3r Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Hei, driver å kikker på Golf 4, lurer derfor på dere Golf 4 eiere kan gi meg tips på hva jeg burde evt sjekke nå som jeg skal ut å prøvekjøre samt kikke på bilen? Typiske steder disse ruster? typiske feil på forstilling? åssen er motoren på disse? gjelder da 1,4 og 1,6. kom gjerne med andre ting også :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ManiaCoupe Skrevet September 27, 2010 Rapporter Share Skrevet September 27, 2010 Standardfeil på G4: 1. Dørlåser 2. Sentrallås 3. Vindusviskermekanisme både foran og bak. 4. Hull i bunnpanne (har byttet 4 stk pga kjerringa kjører på dårlig vei)... 5. Rust på stolper i bakdører 6. Støv i reflektor pga vanskelig pærebytte som medfører at man ikke får på dekselet ordentlig. 7. Rust nederst på bakluke Positivt: * 1.6 8v er omtrent skuddsikker. * Interiøret holder meget bra selv med drittunger og kjerring som søler... * God å kjøre :D Siter VW Audi club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg