morpheusbd Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 hei. jeg har en 240 som jeg skal få godkjent snart. men bærearmene bak er litt rustene. så derfor lurte jeg på om den går i gjennom med dette problemet. plata som går tvers over forran demperen har rusta i stykker.. den er med andre ord "knekkt" er dette et problem? eller kan jeg bare skjære og slipe vekk dette? Siter Mercedes 190D 2.0 < Bruksbil VW Golf III 1.8 < Solgt Opel omega B 2.5 v6 < solgt volvo 850 2,5 10 v < solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minge Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Er bare å sveise den igjen. Min også var løsnet fra ene orginalsveies. jeg tok å sveiset den og la på no karoserimasse. Nevnte det ikke i det hele tatt på BT Siter *Just because I don't care doesn't mean I don't understand* *If something's hard to do, then it's not worth doing* *I'm in no condition to drive...wait! I shouldn't listen to myself, I'm drunk!* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg