Danielsm Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 var på opfure i bodø og fikk gjort en del reperasjoner på min omega b stv 2001 mod 2.2 bensiner manuell følgende ble gjort: - register med vannpumpe og alt ble byttet - ny viftreim - 4hjulskontroll - bytte bremser bak - bytte foringer i forstilling - bytte styrestag venstre siden forran - byttet kamakselgiver - fikset tilhengerkontakt - slettet feilkoder med tech2 - strammet håndbrekk - gådd over bilen og sjekket at det ikke er slakk i noe mere - byttet dørstopper i førerdør og fikset ruta i førerdøra (ruta var løs) alt dette med jobbtimer og deler kom på 17200 kr synes det var dyrt. men er jo snakk om 1200 kr timen. hva synes dere? dyrt eller en grei pris til at det er merkeverksted for opel? Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Alt det der er ganske mye jobb. For en erfaren mekaniker så gikk det vel kanskje akkurat på 1 dag? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 visst du byttet varmeapparat register så tar faktisk noen Opel forhandlere rundt 10k bare for det. Siter "Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay" *Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv. Håvard. TLF: 41408822 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Jeg vil si at det der var "billig". Mye jobb det der.. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Danielsm Skrevet September 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 (endret) varmeapparatregisteret? nei det har jeg ikke byttet. fikk 2000 kr i rabatt også da ;) ja da er det kansje ikke dyrt. bare kvikkna litt til da han sa prisen før jeg skulle dra kortet. litt kjipt siden jeg kjøpte bilen for 3 mndr siden. har kostet på bilen 35000 kr på disse 3 måndene. selgeren sa bilen var strøken og ingen feil. der tok jeg feil. så pengene raser fort avgården når man setter bilen på verksted. edit: skal også å bytte frontruta i neste uke. så det blir 2000 kr til det. så totalt 37000 kr. ;o kunne sikkert spart 20000 hviss jeg gjorde alt selv. men pga jobb har jeg ikke tid til å fikse det selv og jeg er avhengig av at bilen er iorden siden jeg bruker den innen jobb hver dag. Endret September 28, 2010 av Danielsm Siter Chevrolet Malibu Classic Wagon 1979 V8 410 bhp 383 STROKER VW caddy 1.9 TDI 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg