Gå til innhold

Reaksjoner på panser-hopping..

Ranger emnet


Insolved

Anbefalte innlegg

Forrige helg var jeg og kompisen min ute å kjørte bilen min (han kjørte jeg drakk, hadde ikke fått lappen da). Oppe i byen møter jeg en hel gjeng av folk jeg kjenner, og en av mine daværende beste venner går opp på panseret mitt og HOPPER på det..

 

Hvordan hadde DERE reagert på dette? Hva bør jeg gjøre? Er ikke rett å rimelig å gi han juling heller, vold løser ingenting.

 

Det værste er at han er så tøff og skal gjøre det hele tiden når jeg møter han..

 

Dette plager meg så GRENSELØST..:(

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange som så det, har vurdert å anmelde han for herværk.. skjer det igjen gjør jeg det.. Ble en JÆVLA bulk, men panseret stod bare i spenn. Ga det en liten dult fra innersiden, så ble det strøkent (ja faktisk, helt clean) igjen.. Men det er klart, lakken er nok sprekt på undersiden.. Ruster vel fortere enn f**n. Det gjør iofs. hele bilen tror jeg..

1997 Volvo S70 2.0LT

x - 1997 Volvo S70 2.0S

---

1997 Daf XF480 (nå med 550 hk) :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si meg en ting, er dette en slags folkesport i Askim? En arbeidskolega av meg smadret bl.a. panseret i påsken i fjor, så på TV2 nyhetene at han kjørte rundt i Strømstad skjærtorsdag med tomme ølflasker som rulla frem og tilbake i bulken. :)

 

Fra spøk til alvor,- jeg ville anmeldt forholdet, selv om Torvald Tåke sannsynligvis henlegger saken.

Bjørn V. Pedersen

Norsk Dragracing Gardermoen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Insolved:

 

Altså. Det der er jo idiotisk. Er han en god venn av deg? Prat med han, si at det er dyrt i seg selv å ha bil. Og om man attpåtil må drive på å reparere etter fulle kompiser som driver på å hopper på panseret (???) hvem faen gjør sånt? Er han riktig rett?

 

Be han betale for seg, og advar han med om han gjør det en gang til, uten å kunne tenke som et normalt individ. Da smeller det.

 

 

Jeg ville glatt krevd penger, om jeg ikke hadde fått hadde jeg trua med juling og evt ta en prat med foreldrer, uansett om det er å sladdre, så er det jo sånn at evt foreldrer må ta ansvar for barna sine om dem faen ikke klarer å ta ansvar, eller hvertfall TENKE selv?

- 02 Porsche Carrera 4

- 98 Porsche Boxster (selges)

http://www.jonte.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort innlegg her..

 

Fikk for to måneder siden juling av "to gamle kompiser" av meg.. i Askim ja, dere gjettet riktig.. hehe! Dette ble anmelt (og er fortsatt en åpen sak..)

I Askim er det en folkesport.. her drikkes det, dopes det, bankes det, og drepes det.. ingen er trygge her lenger..

 

 

Hilsen personlig arr. av den årlige utenlandske

 

"Step-on-my-face" festivalen

Parkeringsplassen på Meny

1800 Askim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan hadde DERE reagert på dette? Hva bør jeg gjøre? Er ikke rett å rimelig å gi han juling heller, vold løser ingenting.

 

Kan ikke fatte at det går an!?

"You just don't fuck with another man's automobile. It's against the rules!".

 

Tror nok det hadde svartnet for meg er jeg redd. Selv om jeg er en ganske sindig kar.

 

Vet ikke om det første du bør gjøre er å anmelde det heller. Da lager du en stor sak av det. Vent heller med det til du har fått snakket med fyren. Da får du en magefølelse på om han har tenkt å gjøre opp for seg. Eller i hvertfalls slutte med det hvis du kan leve med den lakk sprekken under panseret.

 

Nå vet jeg ikke hvordan bilen din ser ut ellers. Hvis den ser ut som den skal på dynga så er det sikkert til å leve med. Men hvis den er ganske strøken, så er det jo veldig ergelig.

 

Uansett høres han ikke så veldig til kompis ut. Hvis han derimot er det, så vil han vel være interessert i å gjøre opp for seg når han driter seg ut i fylla?

mvh Andy

2002 BMW 320Ci M-Sport (til salgs)

www.alfa156.net // www.evo.no || www.andycam.no \\ www.98super.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste gang han gjør det så gir du full gass bakover i det han er "nede"...

skulle mene han treffer bakken rimelig godt da... 074.gif

 

helt klart.. prat med idioten å se hva han sier..

om han da ikke skjerper seg så tar du ryggetrikset.. :)

Føler seg neppe trygg på å hoppe oppå der en gang til da :D

-- http://www.jwcompetition.com --

(under construction)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Si hva han heter, så kan det jo hende jeg "sneier" litt borti han med volvo'en! :) Er litt slark i forstillinga der, så er noe dritt å bråsvinge unna da..

 

Ellers så har noen "tagget" på bilen min. Samt sparket inn ene bakdøra og bakskjerm.. Dette skjedde ikke i askim men gamleveien i ski.. Mulig de som gjorde dette burde føle seg litt utrygge i tiden fremover.. (Siden jeg nettopp har kjørt i meg nok steroider til å drive ett helt helsestudio...) Jeg veit hvor dere bor!!

 

(eller så kan de skyldige spandere enn halvliter nestegang vi er ute.)

Rallye Golf (med 16v turbo en gang i fremtiden.)

 

X Volvo 360 GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår