Gå til innhold

Reaksjoner på panser-hopping..

Ranger emnet


Insolved

Anbefalte innlegg

Er nesten så jeg ikke tørr å dra ut i Askim lengre nå. Har aldri opplevd noe slik selv, heller aldri sett noe av det. Pleier jo å være litt slossing foran Spider og jernbarnegrillen men lite herverk på biler. Hender jo GreenRallye kommer innom, men sjelden det er noe vondt i han :D Tror vedkomende som hadde vært slem mot bilen min hadde fått et ublidt møte med balltre mitt, og jeg gir meg ikke å slå før det blir stille!!! :D :D :D :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by Insolved

Forrige helg var jeg og kompisen min ute å kjørte bilen min (han kjørte jeg drakk, hadde ikke fått lappen da). Oppe i byen møter jeg en hel gjeng av folk jeg kjenner, og en av mine daværende beste venner går opp på panseret mitt og HOPPER på det..

 

Hvordan hadde DERE reagert på dette? Hva bør jeg gjøre? Er ikke rett å rimelig å gi han juling heller, vold løser ingenting.

 

Det værste er at han er så tøff og skal gjøre det hele tiden når jeg møter han..

 

Dette plager meg så GRENSELØST..:(

 

 

Denne idioten til kar, annser tydligvis ikke deg som en "bestevenn".

 

Men uansett slike ting takler jeg ikke, jeg eksploderer uansett hvem faen det er... Hvis de har lyst å gjøre meg noe ondt så får de gjøre det med meg og faen ikke en ting som ikke kan forsvare seg,(så fremst at jeg ikke sitter inne i bilen)..

 

Neste gang han gjør det så sett bilen i revers å rygg nå sinnsykt. Tror ikke han kommer til å gjøre det flere ganger da...

Audi A4 1.8T

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først hadde jeg bedt han å GI så blanke faen i å hoppe på panseret mitt å gitt han 1 siste forsøk, hadde han da hoppet på panseret igjenn... hadde jeg satt bilen i reværs å latt han tryne på ryggen så hadde jeg gått ut å hoppa på magen hans å sagt "nå hvordan føles det å bli hoppa på PANSERET"

eller så hadde jeg Teipa han fast til panseret å slengt meg ut på E18 :fuckme2:

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nå en lei tendens til å hoppe på mine egne biler i fylla jeg... Men ellers så er vel dette den nye hobbyen til oss Askiminger.. Samt allt annet som er nevnt her.

 

GreenRallye: Hæ??? Har dem kødda med bilen din?? Vi tar dem vi.. Neste gang vi er på fylla.. Og da tar vi han vakta som heiv deg ut fra Spider oxå.... ;)

Bilvask er oppskrytt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår