GlennTore Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 (endret) Hei! Har en Audi Coupe som er "midnight blue" mørk blåfarge. Jeg har vokset bilen flere ganger, men voksen legger seg i ripene, og viser tydeligt de større ripene. Er det mulig å få en voks som er mørk, og ikke viser så godt? Takk på forhånd :-) Endret September 28, 2010 av GlennTore Feil plass å legge tråden på Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandmo Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Er det ikke bedre og polere bort ripene istedenfor å begynne å kline med voks med farge? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Ripene er såpass dype at ikke går å polere vekk ripene, og det legger seg hvit belegg voks som viser de større ripene enda bedre. Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Kva slags voks bruker du? Kva bruker du til å ta av voksen med? Er bilen rein og nyvoksa er det naturligvis lett å sjå defekter i lakken. Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Bruker voksen "chemical Guys Pete's 53 Carnaubawax". Til å fjerne det bruker jeg polerings garn. Og har noen større riper der det legger voks som jeg ikke har sjangs å få ut, og da tydlig gjør den ripene enda mer. Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Eg har ikkje kjennskap til voksen din, men har kjennskap til CG 5050. Den er iallefall mjuk og kjempelett å ta av og på bilen. Den er sikkert ganske lik Pete´s der. So da har eg mistanke om at du smører på for tjukt. Du skal iallefall fint klare 20 påføringer viss du smører på tyynt. Og bruk mikrofiberklut for å ta av voksen. Det er antagligt voksrester du ikkje klarer å fjerne som er problemet ditt. Prøv og med bomullspinner for å få vekk voks i ripene dine. Og ikkje la voksen ligge på for lenge. Gå over med mf klut grundigt slik at alle rester er vekke Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet September 29, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Takk takk! Da prøver jeg det :-) Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg