volvobruden Skrevet September 28, 2010 Rapporter Share Skrevet September 28, 2010 Hei er ny på forumet. jeg har en volvo 245 87 modell og trenger ny list på framskjerm ved skvettlapp og på fører døra. De nedre som er breie;) Vært uheldig å klart å ødelegge de så trenger nye:) Noen som veit hvor jeg kan få tak i dem??? =) vennlig hilsen kine Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsverm Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 De listene er jo like på alle 240er 1986-93 og jeg tror de fortsatt kan leveres av Volvo-forhandleren. Pris kjenner jeg ikke til, men de tar seg sikkert betalt så det holder. Langt billigere kan de skaffes hos høggeren, eventuelt krever det selvplukk, men det spørs hvor lett en får dem hele og pene da... Siter 93/94 240SE st.v. aut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kazzy Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Koster gull og grønne skoger orginalt på Volvo, brukt er 100kr vanlig per list, høggern kan du kanskje få det gratis - 100kr. EDIT: gjekk litt for i svingene her, er det dei nederst på døra / skjermene du trenger, eller dei som er på midten langs heile bilen? Om det er dei nederste så er vel dei så og si gratis.. Siter Volvo 245 86' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobruden Skrevet Oktober 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2010 det er de nederste takk for all info jeg har fått :) setter pris på det =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg