rashtiman Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Hei, I dag når jeg skulle kjøre til jobb kjørte jeg inn i bakdelen på en annen bil. Vi var begge ved et kryss, han blinka til høyre, mens jeg til venstre. Problemet var at han ikke kjørte, i etterkant sa han at han skulle bare fikse noe inni bilen og at han blinket til høyre sånn at jeg kunne kjøre forbi. men når det er en vei til høyre og du står helt ute ved krysset så er ikke det så lett å skjønne. Så han gasset LITT og jeg trudde han skulle kjøre, men tydligvis ikke, han stoppet igjen og det fikk ikke jeg med meg som var 1 meter bak. Også kjørte jeg rett i han. Det Oppsto ingen bulker, men en del av grillen (plastikk) ble det laget et hull i, sammen med 1(kanskje 2) av parkeringssensorene mine. Vet du hvem som har feil i dette, og sånn ca hvor mye det vil koste å reparere dette? På bilde; den nederste delen foran, (grillen) der er det nå et lite hull og den må byttas sammen med sensorer. http://autoworld.files.wordpress.com/2009/05/opel-astra-2010-official-img_1.jpg tusen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Strato Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Påkjørsel bakfra er vel nesten uten unntak den bak sin feil. Unntak var vel f.eks en som kjørte forbi en bil på E18 ved Asker og tro inn bremsen maks rett foran fordi han var forbanna. Siter 03 V70 D5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DeVille Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Uten tvil din feil (sorry) Pris, ring verksted. På en så ny bil vil du vel ikke bruke "jalla mekk"? Skrev ikke skademelding da? Siter "Who are you and why should I care?" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Kjøp ny grill. Koster vel sikkert en 1000-lapp på Opel Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg