nettmester Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Hei! Jeg har en polo 99 som nesten ikke blåser luft inn i bilden selv med vifta på posisjon 4. Det er varmt og godt, men nesten ikke luft kommer ut. Er det tett noen sted? Hvordan kan jeg løse dette? På forhånd takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
methano Skrevet September 29, 2010 Rapporter Share Skrevet September 29, 2010 Lenge siden du har byttet pollenfilter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nettmester Skrevet September 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 30, 2010 Lenge siden du har byttet pollenfilter? Ikke vært gjort siden den har vært i min familie de siste 6-7 åra i alle fall.. Kanksje på tide.. hehe Takk for tips. og for dere andre som også trenger hjelp til dette så er det manualer på hvordan dette utføres her: http://www.puravent.co.uk/filters/display_filter.php?id=116∂=M2143 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg