Gå til innhold

Hvem er du? Gammel? Bil? Hvor henter du penga fra? :)

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

kan jo joine denne tråden her...

Runder 20 rundt juletider. Alltid vært interessert i bil, men manien kom ikke før lappen var i hånden. Har en gammal passat som jeg driver å jobber endel med. Se signatur for mer info. Jobber til daglig på Bergen Lufthavn flesland som handling agent, og tjener greie penger der. Bor hjemme og kan derfor bruke det meste av penger på bilen, noe jeg blir nødt til om den skal stå ferdig til våren.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er 18 år, og jobber som burgerpakker på McDonalds.

Kjører fom. fredagen rundt i en tvåførr.

Pengene får jeg fra jobben, utrolig nok =)

Bittelitt OT men KOFFÅR I HÆLVETTE HAR DÅKKER INNI SYLTEAGURK I BURGERAN?? INGEN SOM LIKE DET SJØ.

Mått bare få det ut fatality hehe

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bittelitt OT men KOFFÅR I HÆLVETTE HAR DÅKKER INNI SYLTEAGURK I BURGERAN?? INGEN SOM LIKE DET SJØ.

Amen :)

Mercedes W210 - Vw Golf MK2 TD "ShabbyLooker" - Opel Record C Caravan V8 Prosjekt - Dodge Dart 4d til 2dHT ombygging

(x)Audi Coupe 1993 - (x)Vw Jetta 1983 - (x)Vw Golf "Loppa" MK1 - (x)Audi Coupe 2.8V6Q

Lenke til kommentar
Del på andre sider

får vel slenge meg på her

heter chris, har et lite år igjen som lærling som billakerer bor på varhaug (utenfor stavanger)hos foreldrene mine (billi og bra)

gullet mitt er en mazda 626 som blir totalrenovert, og vil FORHÅPENTLEG vis komme på vegen til sommeren, hadde lappen i 3 - 4 måneder før eg mista den igjen, (midt i august) er ikke ferdig med rettsaken der neei...

henter alle pengene til bilen fra jobben, og litt fra far :) her går det i prioriteringer, og er derfor singel...

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenge meg på jeg også da...

Heter Aasheim, eller Aazzy blant gutta, og er nettopp blitt alt for gammel (les 27).

Jobber som befrakter på kjørekontoret til Øivind Johansen Transport (de som kjører inn dette lasset til Autostrada vet dere.. hehehe).

Kjører en Audi S3, som Sparebanken Nor eier litt av, og hvor resten og mesteparten er av oppsparte midler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heter Joakim, er 17 år, føler meg litt som en newbie her. Men jeg har holdt på med motor og bil siden jeg kunne krabbe, fattern er mekaniker, samme med alle onklene mine så jeg har vokst opp med bil med andre ord da.

Jeg tjener spenna mine hos en sporstforretning, ikke skal jeg nevne navn, vil nemlig ikke ha noen sure folk inn i butikken som av en eller annen grunn har noe imot meg :P Hehe...

Jeg kjører mye rart, hehe. Menne bilen jeg har forelska meg i atm er en Honda Accord ex2.0i, ekke mange gampen i den men den har et fantastisk bunndrag, og en herlig servo. Hadde en golf for ikke så lenge sia, men den er bortevekk.

Skal evt snart begynne med BC, så det blir litt morro.

Crew "Kønners-racingteam"

"Baby Just Swallow!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Do kjore Golf? For det første e det en bil som er kjent for å påkoste mye.Alle de jeg kjenner som har en eldre golf har hatt problemer at noe har røke HELE tiden!!!!!

Forresten jeg er 23 år og jobber på plattform i Nordsjøen. Der vanker jeg penga inn! : ) Skryte innlegg (siterer han som sitter ved siden av meg) Han ler"

http://www.home.no/torbjornkulsas/

Eier av:-78ChevroletV8 5,7l -73 MB280SE -04 Vectra 2.0 DTI stvogn -92SuzukiGSX600 Har eid:*88KadettGSI CAB *86KadettGSI *92BMW3 *86Toyota F *96Omega 2.0 stvogn*94 CorollaXLI*84 Granada 2,3 *93Corolla XLI sedan*81 Volvo244 *89Camry 2.0 GLI*88 CivicGL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1987 mod. fra Fredrikstad.

Jobber som Industri rørlegger lærling i Brattås as, tjener ikke best(100kr i timen) men skal nok klare meg siden jeg bor hjemme enda.

Skal bare ta fagbrevet også videre utdanne meg så jeg får en høyere stilling i firmaet,begge salgs sjefene går av med pensjon innen 5 år så da kan jeg jobbe på nordsjøen imens tenkte jeg :p Flytter mest sannsynlig til sverige innen 2 år.

Kjører nå en Honda Prelude 2.0 16v som vinter bil, får en Mitsubishi 3000gt i mars.Det svir i lomme boken for tiden, så jeg jobber mye overtid nå.

det var da en syk timelønn for en lærling

E30 323tic

[x]E30 325i 4d

[x]88 ascona c

BMW E30 Entsuiast? Klikk her

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror vi må lage ett eget forum eller en egen klubb for oss som hater sylteagurker i burgere.....

(La merke til at denna threaden var fra 2002... )

er ialelfall 19, er elektro ingeniør student, samtidig som jeg jobber ræva av meg på lidl for å få råd til bil og burgere med sylteagurk lol

Lenke til kommentar
Del på andre sider