Gå til innhold

Hvem er du? Gammel? Bil? Hvor henter du penga fra? :)

Ranger emnet

Jonte

Anbefalte innlegg

tror vi må lage ett eget forum eller en egen klubb for oss som hater sylteagurker i burgere.....

(La merke til at denna threaden var fra 2002... )

er ialelfall 19, er elektro ingeniør student, samtidig som jeg jobber ræva av meg på lidl for å få råd til bil og burgere med sylteagurk lol

hehe., ja. må få fixa det:=)

Er 19 å elektriker lærling btw :driving

87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM *

98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT *

99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT *

07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

26år fra Lørenskog Jobber som rørlegger, sjåfør og trener.

Kjører Chevrolet Tahoe (firmabil)

Audi S6 (hverdagsbil)

Ford Sierra twin turbo (prosjekt)

Honda VTR 1000 (sykkel)

Vespa 50cc (veteran)

Zodiac m/50hk (båt)

Har alderi fått noen ting av foreldrene mine så det jeg eier har jeg kjøpt for egene surt tjente penger!

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 år, "kjører" citroen xantia activa. støttekontakt for to karer på 25 og 32 år med temmelig sterk sosial angst :) blir ikke så jævlig mye penger ut av det, men tar seg bra ut på CV til den dagen jeg skal søke på ordentlig jobb, og alt går rett til bilen jeg har igjen 10 000 i lån igjen på.. så bilen er betalt ned lenge før jeg får lappen i hvertfall.. og etter bilen er betalt ned går nok disse pengene til bensin.

kjenner en god del folk her i drammen som er støttekontakter.. ingen her inne a?

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider