Gå til innhold

Hvem er du? Gammel? Bil? Hvor henter du penga fra? :)

Ranger emnet


Jonte

Anbefalte innlegg

  • Svar 459
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Jeg er 15 år gammel, "kjører" en Daihatsu Charade fra '91 og får pengene gjennom ukelønn, bursdager og mer. Bilen er forresten ikke fet... Ennå! :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jau jau .. har en liten 1999 Peugeot 406 SV2.0 med litt snax..

siden jeg ikke har "råd" til lån så måtte jeg trekke VISA kortet da jeg kjøpte bilen ... gikk fint det cheers .. hvor jeg får penga fra ??? :ass

siden alle penga går til å holde hus og hjem og sånt (derfor ikke råd til lån).. byturene i helgene tar minst 3000 pr gang.. alt er så dyrt!! takk AETAT for deres støtte!! bruker minst 4000 på klær også (pr uke)... Spaniaturene (ikke minst).. hmm.. fint vi har AETAT og sosialkontoret, de forstår min situasjon og det er jo dyrt å bo her på Blommenholm i Bærum oxo...

:wave foresten.. noen som kan låne en 100 lapp til i morra ??? må ha en burger uten sylteagurk babyhmm? hehe .. bare kødder her hehe ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21 år og student. Penga kommer inn en gang i året ved sommerjobb. Studielånet hjelper og litt på, selv om det ikke er store greia.

 

Går greit å eie bil som student, selv om bilen sluker bensin. Trenger ikke kjøpe all stasj du kommer over på qxl (Gnien??)

 

Handler bare om prioriteringer

 

cheers

- 1993 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1992 Audi S4 C4 2.2T AAN 20v Quattro

- 1991 Audi 100 C4 2.3E AAR 10v Quattro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, man får penger for å være støttekontakt. hehe. greit nok at jeg er godhjerta (haha) men hadde jeg ikke fått annet igjen for det enn seks imer i uka med folk jeg ellers ikke hadde vært i nærheten av å være venner med, hadde jeg nok ikke giddi..

Veldig OT!

Men flott at noen gidder å være støttekontakt, jobber selv med div helse dvs

rus/psykiatri/barn&ungdom. Å det gjør hverdagen litt lettere for slike når de får komme seg ut uten at personalet er med dem!

Er ikke så mye som skal til. Fortsett slik!

 

Kan ta andre opplysninger med det samme.

22år, snart utdannet vernepleier, kjører renault 19, satser på lyd isteden for motor. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel en av oldisene her da, med noen dager over 38.

 

Jeg har hatt 25 biler på de siste 10 årene, og kjører i dag en 92 Camry til verdags.

Ellers så har jeg 2x Toyota Celica Supra 2,8i + en 82 Celica 2,0 stående utenfor huset, og venter på og komme på veien igjen.

Og en Toyota Soarer V8 4,0 259 hk ( UZZ-32 ), stående i Japan, og vente på frakt.

 

Hvor kommer pengene fra? Jobber som fotograf.....

 

Ellers så har jeg http://www.bildilla.com bilside med over 10.000 bilbilder + Girls and Cars :drive2

Toyota Sportsbil Club Norge www.tscn.no Klubben for deg med Toyota og Lexus!

Biler: Mange Toyotaer, Lexus LS400 og BMW 320i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mye er det man får for det a?

hmmm hørtes ut som en fin deltidsjobb :)

I min kommune er det mellom 75-90kr timen syns jeg å huske,

Det som gjør at mange ikke gjør det er at en som regel ikke får vedtak på fler enn et par timer i uken. Og det gjør at totalsummen iløpet av en mnd ikke blir så søye stor. Så det er vel helst for å sikre sin plass i himmelen at mange gjør det :) Men ingenting er bedre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

stemmer, jeg får 80 kroner timen. ovetid for helg, kveld og helligdag..

 

blir ikke store summen nei, derfor ser jeg ikke på den som en jobb, men heller en viktig erfaring å ta med seg senere i livet, og legger dermed ikke merke til at jeg ikke ser snurten av penga. de går rett inn på en konto jeg aldri bruker, og derifra går dem til min mor og far helt til bilen er nedbetalt.

 

er bare 3 timer med hver av dem i uka. grunnen til at jeg er støttekontakt for to stykker er jo pga pengene, ikke fordi jeg prøver å være dobbelt så snill som de som er så snille at de tar hånd om kun èn ;)

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Navn Lasse

Alder 26

Bosted Tromsø

Sivilstatus Gift

Jobb Funksjonær i Skanska Norge AS

Biler '85 Golf GTi16v, '95 Volvo 460 2.0i

 

Golfen er endless money-pit/sommerbil, Volvoen bruksbil.

Leier fet leilighet = dyrt. Bruker endel penger på reising. Når fruen strax begynner i 100% stilling blir det litt mer penger til overs til Golfen (hysj hysj ikke fortell henne det!).

Høyt opp og langt frem er drømmen enten A4tq, A6tq eller BMW E39. Jeg er en av dem som ikke har sett hensikten med å spare, og mener livet er for kort til å drikke billig vin og cognac. Derfor er min lidenskap for biler blitt noe amputert. Lån er noe jeg ser på som svært så skummelt, noe som har medført at begge bilene mine er finansiert cash.

Nå blir det brukt enda mer penger på Golfen i vinter... er en dyr hobby vi har folkens!

 

Sylteagurk er kjempegodt på burger, men burger på McD er kraftig oppskrytt og jeg holder meg langt unna den....

Noen her som har sett "SuperSize me"? :puke

01 Passat 1,9tdi Variant

94 Golf 3 1,8CL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår