|Massern| Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 Der ser du, Opel vil faen ikke gå i stykker, værre med VW :D:D:D Det var Golfen som poengterete for eieren at sånt gjør man enkelt og greit ikke - Opel-felger på en VW? Stakkars VW:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 4, 2010 hehe, ja det kunne det like vært. Skal ikke komme med synspunkter ettersom jeg var alldeles så fornøyd med golfen jeg hadde :) Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Takk for gode svar :) Jeg har prøvd å få av hjulet med bremseskiven på, men skruene som sitter i feste til kalliperen er rusta fast. Får dem ikke av med umbrako-settet mitt.. hehe.. Jeg har prøvd vold og spett og brekkjern.. Får prøve slegga en dag snart :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Ta slegga du.... jekk opp bilen og sett den på en bukk!!!! slå så på dekket i nedkant av hjulet med slegga, når det begynner å løsne i nedkant, snu det 180 grader rundt og slå den løs der og... så fortsetter du slik til hjulet detter av... bare vær forsiktig med felgene, alufelg er navittig lett å slå bulker i... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Legg en airbag mellom hjul og innerskjerm og fyr av :D hehe http://www.break.com/index/awesome-russian-airbag-explosion Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lervik90 Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 hahaha! fy faen, det så vondt ut! haha Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Helt unødvendig å ha det problemet etter hver vinter. Smør nav/felg med kobberpasta får de settes på så fester de ikke. ikke gjør det på alufelger... Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bwana Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Opprinnelig skrevet av Bwana Vis innleggHelt unødvendig å ha det problemet etter hver vinter. Smør nav/felg med kobberpasta får de settes på så fester de ikke. ikke gjør det på alufelger... Jeg har brukt kobberpasta på nav og alufelger i maaaange år. Har ikke sett noen tegn til skadelig effekt, men godt mulig det finnes bedre alternativer. -- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Stort sett vold som gjelder her.. Skulle bytte dekk på mors Kia etter en vinter. Venstre bakhjul satt noe så innerst inni helvete fast, men etter ca 20 velrettede spark fra en brande på 115kg så var dritten av:bump Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg