Gå til innhold

Flere instrumenter i midtkonsollen?

Ranger emnet

kimoajajaj

Anbefalte innlegg

Ok mange tips her :)

Jeg går GK Mek så det skulle vell ikke være noe problem å få laga seg en slik liten plate med 3 hull i. Mulig jeg lakkerer plata grå, slik at den får samme farge som de andre interør detaljene jeg har lakka.

Montro om det blir plass til en slik nos-bryter en plass atme de insturmentene:) hehe:)

VW Golf MK2 GTI 16V :) http://www.djmongoriders.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hvis det er bare fordi det er kult med gauges, så ville jeg værtfall hatt et vakummeter! Det er kult ! Og enkelt å montere! Damen min monterte på gamlebilen min! Og hun vet lite om bil! hun brukte moteringsanvisning! :rolleyes: :cool: :op

[86]Toyota supra turbo MK3

Subaru impreza Wrc rc bil :-)

[x]BMW E30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by vwfreak

Har montert på en brakett med plass til 3 instrumenter.. Har volt og vanntemp. målere + at jeg har pussa en alu.plate blank å felt inn sig.tenner i den... Vanntemp. måleren kobler jeg bare sammen med den orginale giveren.. (håper jeg..) :D

DSC00479small.jpg

hehe! Ligger merke til at du har teipet over biltema merket! hehe :rolleyes: :D

[86]Toyota supra turbo MK3

Subaru impreza Wrc rc bil :-)

[x]BMW E30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kimojajajajjajjaja burde nesten hatt en pris av å lage tråder laaange :) til og med dem som kunne vært små :) men det har vel noe med spørsmålene som han stiller er noe vi alle lurer på men ingen kommer på å spør om :rolleyes: , smart liten faen du kimojajajajaja :D *se opp til kimojajajaja* :D

x 86 Mazda RX7 Turbo II

- 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fett det du hadde fått til der vwfreak, men husk at du er vell den eneste her inne som kjører jetta med så svær dvd skjærm;)

Hvis man ikke liker biltema, så kan man jo enten kjøpe Equus instrumenter eller VDO. (disse ser jo ganske lik ut).

Fant fram en Hellanor katalog, de har følgende priser på Qquus instrumenter:

Oljetrykksmåler 292,-

Voltmeter 144,-

Oljetemp 289,-

Amperemeter 68,-

Turteller 325,-

Vanntemp 214,-

Givere medfølger. Jeg antar det er med innebygget belysning.

Jeg tror forresten de selger VDO instrumenter hos Mekonomen..

Er jo litt fett å ha noen målere som beveger seg litt hyppigere, som fks. turbotrykk , men det blir jo vanskelig siden man ikke har det, så da får man klare seg med et voltmeter & stort stereoanlegg:).

Hva ville være lurest å få, amperemeter eller voltmeter?.

Elanzer ikke mobb meg fordi at jeg ikke er ferdig med spørrealderen ennå :D hehe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får kjøpe deg et sånt vacuum-meter eller hva det kalles da.. Koble på et t-stykke på ett eller anna sted(husker ikke hvor akkurat nå) og vips, så får du sånn som fungerer omtrent sånn som turbotrykk... :D Trår du litt på gassen så flyr nåla opp.. :D Jeg har koblet det inn på den øverste delen på speedometeret jeg.. Trur det er GTI 16V instrumenter eller noe.. du har det sikkert...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ok takk for rosen da Elanzer :)

Du sier jo noe der VW freak!

Stemmer bra det, for det går jo en slik vakum slange til kjørecomputeren. Er vell bare å koble på et Y stykke der, så skulle det bli biff. Montro om det følger med et slikt Y stykke og evt litt slange?.

Men er slikt vakum sug standard på biler eller?.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 3 instrumenter som er vinkla mot sjåføren i golfen min.

Jeg har den skikkelig midtconsolen og over askebegeret har jeg instrumentene og rett over de hadde jeg cd-spillern, over den igjen er den lille hylla til å legge alle smarte små ting.

Måler volt, amper og økonomiskkjøring, men de er ikke koblet til. Tror jeg skal bruke litt tid på å dra ledningene imårra.

Volt og amper er jo veldig greie, men hvor slenger dere inn ampermeteret?

Og hvordan kan jeg få koblet til økonomimeteret?

VACN - VW Audi Club Norwegen avd. Agder

[x] VW Golf 5 R-TSI 2007mod [x] Opel Kadett C 1.2 1976mod (solgt) [x] VW Golf 2 1984mod (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider