JChE Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Trodde du hadde blitt fratatt ban knappen jeg, altså at du ikke var en av super moderatorene lengre :P Jeg tok meg en liten pause ja, men har vært tilbake i gamet noen mnd nå. Men dette blir litt for offtopic... :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Greit greit. Uansett noen elendig veier vi har i Norge, jeg trives i allefall ikke med og kjøre rundt på dem. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Han er Super Marverator, og det er mye tøffere! Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_MDS_ Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Han er Super Marverator, og det er mye tøffere! Uten tvil. :D I 2006 sa de at vi måtte kjøre på dårlig veier i 70år til før de var utbedra så da velger jeg og slutte og whine og innse fakta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Sånn som på bildet til MDS ser det jo ut overalt, så dette er noe man faktisk må være forberedt på. Og da må det vel være grunn til å spørre om hvor det blir av alle avgiftskronene vi betaler for å kunne kjøre bil. Jada, jeg veit at disse pengene ikke er øremerket, at avgiftene er fiskale, osv. Det ser man jo på veiene her til lands, som overhodet ikke gjenspeiler det vi betaler i årlige bilavgifter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg