teto88 Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 prøve å høre hær om nån har info/navn på en sub. e blidd frastjælt en sånn å træng å finne info om dn å pris. har egentli en zachry 2x10" sub i orginal sølvfarga kasse me plexiglass å neonlysrør.. 2 sånn luftehull på kvær sia av glasse i front av subn. subelementan står i 45grader vinkel me bakdeln ut mot plexiglasse. e d nån som veit kordan eg meine som enten har bilde/link eller info om dn? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpikeMan Skrevet Oktober 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 zachry er vel ljudia.no? prøv hos dem. Siter Mine biler:'96 Toyota Carina E *SOLGT*'96 Volvo S40 *SOLGT*'02 Volvo V40 *BYTTET* '94 Volvo 850 *VRAKET..*'04 VW Passat *MIN* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
teto88 Skrevet Oktober 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 2, 2010 vært å sjekka på sia demmes,menne fant bære ett lite bilde av dn på knappen dær man går inn på aktive basskasse,men itje nåkka meir:S sotte på google å leite åsså,men va itje bære bære å finne:/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzi89 Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 vært å sjekka på sia demmes,menne fant bære ett lite bilde av dn på knappen dær man går inn på aktive basskasse,men itje nåkka meir:S sotte på google å leite åsså,men va itje bære bære å finne:/ hei har hatt den subb kassen bare hakke større sjøl men dem e gådd ut av produksjon/lager. hvis d e pris du lura på så låg den væll på ca 2500-3000kr hviss e ikke huska heilt feil:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg