Hobbymekanikern Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Hei Godtfolk, har kjøpt meg en golf cl, med en del mikk makk som må fikses og har lest endel tråder her, hvor folk er veldige behjelplige så jeg prøver jeg også :) er det noen som har tegning eller oversikt over alle drenering hull på bilen? er det vanskelig å ta av dørdeksel og tips om hvordan. har et siste problem, jeg må bruke utrolig krefter for å få åpnet døra på passasjer siden innenifra går det fint, men utenifra må jeg dra veldig hardt og lenge før døren går opp. Help Please Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Oktober 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 dørdeksler er bare klips, det eneste er 2 skruer bak handtaket og en klips på vindussveiven du må presse ut.. så er det bare og dra fra en kant;) Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hobbymekanikern Skrevet Oktober 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 3, 2010 Etter at man har skrudd ut skruene og klipsen i sveiva, drar man dekselet oppover eller til siden for å få det av? Har du noe greie på hvorfor dørhåndtaket er så hard å få opp må røske i håndtaket for å få opp døra. Takker å bukker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg