Gå til innhold

2,5td med med mv6 automat kasse?

Ranger emnet

OdinA

Anbefalte innlegg

Interessert i det samme! Du tenker på å chippe? Har lest at man må flytte over converter og klokkehus fra den gamle kassa..

Du har AR25 og vurderer AR35? Lurer på om det er verdt det jeg da, så mye penger og jobb for litt ekstra power.. Men det er en spennende tanke:)

Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saken er den at automat kassen min er klar for bytte og vist det er samme arbeidet og hive inn en 3l kassen som en 2,5td kasse så går eg jo heller for den sterkeste kassen. planen er i utgangspunktet ikkje noe trimming men en veit jo aldirg og da er det jo like greit og bare gå for det beste vist man får det til samme pris og ikkje er mer arbeid. og det er jo billigere og kjøe en bil med manuel en og bygge om.

Opel Omega 2,5TD (sedan) 1994

volkswagen Polo 1,7sdi (stv) 1999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

saken er den at automat kassen min er klar for bytte og vist det er samme arbeidet og hive inn en 3l kassen som en 2,5td kasse så går eg jo heller for den sterkeste kassen. planen er i utgangspunktet ikkje noe trimming men en veit jo aldirg og da er det jo like greit og bare gå for det beste vist man får det til samme pris og ikkje er mer arbeid. og det er jo billigere og kjøe en bil med manuel en og bygge om.

Ok skjønner. Jeg ville også byttet til AR35 hvis jeg først skulle bytte. Hva er feilen med din gamle kasse?

Omega 2,5TD Stv Automat - Chip + MV6 Girkasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har gjort det her ett par ganger.

Å med ar 35 kasse blir de holdende mye bedre.

Så anbefaler å gjøre det.

"Having a 9 second vag is like coming out of the closet: At first you surprise all your friends, but in the end you're still gay"

*Omega B1 TD. *Rekord C *Vectra turbo. *Omega B2 stv.

Håvard. TLF: 41408822

Lenke til kommentar
Del på andre sider