TheFreeBear Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Lurer på å selge min g60 1990mod med t3.Bilen er strøken med mørk lilla metallic..Edition one med dype recaro som er i perfekt stand.Har rallye intercooler,dump,k&n,takluke,effektanlegg,el.vindu osv. 15"alu på sommer og vinter.Bilen er tatt veldig godt vare på. km stand er 200 000 men dette kan verken sees på verken lakk eller interiør. Hadde tenkt meg litt i overkant av 55000kr men bare send en pm å gi ett bud.Står ett bilde i motorbørsen fra forrige uke men skal prøve å få lagt inn noen bilder ut i uka.... Siter 94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER! 84` Bmw 335i 81` Bmw 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by TheFreeBear Lurer på å selge min g60 1990mod med t3.Bilen er strøken med mørk lilla metallic..Edition one med dype recaro som er i perfekt stand.Har rallye intercooler,dump,k&n,takluke,effektanlegg,el.vindu osv. 15"alu på sommer og vinter.Bilen er tatt veldig godt vare på. km stand er 200 000 men dette kan verken sees på verken lakk eller interiør. Hadde tenkt meg litt i overkant av 55000kr men bare send en pm å gi ett bud.Står ett bilde i motorbørsen fra forrige uke men skal prøve å få lagt inn noen bilder ut i uka.... Bilder er viktig....... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFreeBear Skrevet Februar 16, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Bilder viktig ja...Skal prøve å få lagt inn noen i morgen.... Siter 94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER! 84` Bmw 335i 81` Bmw 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Originally posted by TheFreeBear Bilder viktig ja...Skal prøve å få lagt inn noen i morgen.... Good... Gleder oss... Og litt specs på motoren..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Regner med det er denne Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFreeBear Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Stemmer! Er den bilen ja. Fikk ikke til å legge inn bilde her så jeg la ut en annonse på autodb.no så dere får se noen bilder. Fikk desverre ikke vasket bilen da vaskemaskinen streiket å det er endel minusgrader...men men..Får vel ett lite intrykk selv om den er VELDIG skitten.Måtte bare få ut noen bilder.. Har gått ned 5 penger da wastegaten har begynt å lure på å gi seg..Regner med dette kan skiftes for en rimelig penge. Bare å sende pm eller ringe på 97077951 dersom du er interessert.. Siter 94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER! 84` Bmw 335i 81` Bmw 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheFreeBear Skrevet Februar 27, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Dersom noen kan legge inn bildene her er det bare å gjøre det. Er ikke noe "datageni" så fikk det bare ikke til... Siter 94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER! 84` Bmw 335i 81` Bmw 528i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skillz2k Skrevet Februar 27, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2004 Her er Linken til bilen og bildene på Autodb http://www1.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=397806 Siter I like big butz and I can not lie! Low and slow, Plowing snow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg