Gå til innhold

G60t objekt

Ranger emnet

TheFreeBear

Anbefalte innlegg

Lurer på å selge min g60 1990mod med t3.Bilen er strøken med mørk lilla metallic..Edition one med dype recaro som er i perfekt stand.Har rallye intercooler,dump,k&n,takluke,effektanlegg,el.vindu osv. 15"alu på sommer og vinter.Bilen er tatt veldig godt vare på.

km stand er 200 000 men dette kan verken sees på verken lakk eller interiør.

Hadde tenkt meg litt i overkant av 55000kr men bare send en pm å gi ett bud.Står ett bilde i motorbørsen fra forrige uke men skal prøve å få lagt inn noen bilder ut i uka....

94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER!

84` Bmw 335i

81` Bmw 528i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by TheFreeBear

Lurer på å selge min g60 1990mod med t3.Bilen er strøken med mørk lilla metallic..Edition one med dype recaro som er i perfekt stand.Har rallye intercooler,dump,k&n,takluke,effektanlegg,el.vindu osv. 15"alu på sommer og vinter.Bilen er tatt veldig godt vare på.

km stand er 200 000 men dette kan verken sees på verken lakk eller interiør.

Hadde tenkt meg litt i overkant av 55000kr men bare send en pm å gi ett bud.Står ett bilde i motorbørsen fra forrige uke men skal prøve å få lagt inn noen bilder ut i uka....

Bilder er viktig.......

VOLVO - Schnellste Traktor der welt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Stemmer! Er den bilen ja. Fikk ikke til å legge inn bilde her så jeg la ut en annonse på autodb.no så dere får se noen bilder. Fikk desverre ikke vasket bilen da vaskemaskinen streiket å det er endel minusgrader...men men..Får vel ett lite intrykk selv om den er VELDIG skitten.Måtte bare få ut noen bilder..

Har gått ned 5 penger da wastegaten har begynt å lure på å gi seg..Regner med dette kan skiftes for en rimelig penge.

Bare å sende pm eller ringe på 97077951 dersom du er interessert..

94`Audi Du bare kjenner det stemmer - TURBOFEMMER!

84` Bmw 335i

81` Bmw 528i

Lenke til kommentar
Del på andre sider