beloberg Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Hei, jeg har en mitsubitshi lancer og jeg trenger hjelp me anlegg. Skal kjøpe meg anlegg og lurer på hva som er bra som ikke er så veldig dyrt. Jeg lurer på en ting til. Jeg låner en basser av en kammerat og jeg lurer på ossen jeg skal få bassen inn i bilen. Bagasjerommet er jo helt tett så bassen blir jo bare baki der. Får ikke noe bra bass inn i bilen. HJELP! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Morten Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Hei :) Hvilken årsmodell er det du har ? gli, glxi ? Jeg har Lancer selv(med ødelagt girkasse). Det dumme er at det er bare 4" høyttalere i kne-høyde, så blir ikke fult så bra lyd av det. 6x9 er et ok alternativ hvis du ikke skal ha sub. Jeg Fjernet orginale høyttalere i hattehylle, så ble det åpenrom og da kom det bass inn i coupen.(på min bil kan jeg legge ned baksetene også, det var klart beste løsning for meg) Morten Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beloberg Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 pleier å kjøre med baksetene nede ja, men gidder jo ikke kjøre med de nede hele tida:P har lancer glx 97 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg