BlueChamp Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Hva tenker folk om det? Er en svart HB. Blir det bare stygt og harry, siden det ikke er en Audi jeg har? Og vil dete evt. se best ut over eller under vinduene? Eks. fra to Audier: List under: List over og under: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Legg ut et bilde av bilen din og få noen til å photoshoppe den. :) Personlig synes jeg at det ser harry ut på eldre biler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wildstyle Skrevet Oktober 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 om bilen er strøken og clean vil eg si det går, men da heller på en 4 dørs eller 2 dørs med noen pene 17" på, bør og hælst være svart lakk. visst ikke vil eg si det ikke ser så bra ut. Siter 1995 Honda Civic VTI Coupe (sommerbilen) http://www.bergen-gatebilklubb.no/forum/index.php?topic=1640.0 1986 Mercedez 190E 2,0 (bruksbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BlueChamp Skrevet Oktober 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2010 Er en 3dørs, lakken er svart ja, null rust og få riper. Felgene tenker jeg gjøre noe med senere. Får sjekke hvordan det blir seende ut i Photoshop først;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg