Silverboy Skrevet September 12, 2002 Rapporter Share Skrevet September 12, 2002 Noen som vet hvem som importerer Amega og Infinity bilstereo til Norge?? Hvilken serie bør man opp på for at det er brukandes bra?? Har forøvrig ett DLS UP35 kit å selge.. passer ikke i bilen jeg har nå :( send meg en PM om noen er interessert.. Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius.R Skrevet September 13, 2002 Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 ta en titt på www.autohifi.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 13, 2002 Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 Originally posted by Silverboy Noen som vet hvem som importerer Amega og Infinity bilstereo til Norge?? Hvilken serie bør man opp på for at det er brukandes bra?? Har forøvrig ett DLS UP35 kit å selge.. passer ikke i bilen jeg har nå :( send meg en PM om noen er interessert.. De beste komponentsett jeg har hørt er faktisk: Rockford Fosgate FNQ3614 6,5"/1" Amega QCOMP60 6"/1" Inifity Kappa 605CS 6"/1" MEN...det er store forskjeller på hvordan disse spiller, så du BØR få testet de på et vis....for å finne ut hvilke du liker lyden på best. @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Silverboy Skrevet September 13, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2002 HAr hatt infinity før.. i første bilen.. .var riktignok reference, men var likevel meget fornøyd.. er det ikke en serie over Kappa serien?? Sto ikke no priser på Autohifi da :( Er det Autohifi som importerer disse? Siter -- http://www.jwcompetition.com -- (under construction) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 14, 2002 Rapporter Share Skrevet September 14, 2002 Originally posted by Silverboy HAr hatt infinity før.. i første bilen.. .var riktignok reference, men var likevel meget fornøyd.. er det ikke en serie over Kappa serien?? Ganske stor forskjell på Ref. og kappa faktisk, men mest hørbart i mellotone/diskant. Kappa er nok 'top of the line' ja Sto ikke no priser på Autohifi da :( Er det Autohifi som importerer disse? [/b] Autohifi er importør av Amega i norge ja... Har ikke sett no'n webshops som tilbyr Amega enda, ihvertfall ikke norske.... 6" komp. settet priset koster rundt 3.500,- NKR hvis jeg ikke husker HELT feil ;-) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ninjan Skrevet September 23, 2002 Rapporter Share Skrevet September 23, 2002 jag har amegas q-comp60 framkit,, spelar skiten ur det mesta. det finns få andra element som spelar så djupt som dem (13,5mm) ,krävs alltså inte mkt effekt för att få bra ljud. men jo kostar det så SMAKAR det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 24, 2002 Rapporter Share Skrevet September 24, 2002 Originally posted by Ninjan jag har amegas q-comp60 framkit,, spelar skiten ur det mesta. det finns få andra element som spelar så djupt som dem (13,5mm) ,krävs alltså inte mkt effekt för att få bra ljud. men jo kostar det så SMAKAR det. Mja...enig...men jeg personlig synes Fanatiq Q høytalerne til Rockford Fosgate spiller bedre ;-) MEN...om de spiller 1500,- bedre enn amegaene er en smaksak ;-) På begge disse settene er det delefiltrene som er nøkkelen... @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg