Turbotrille Skrevet Februar 16, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2004 Har tenkt litt på å kjøpe M3 kanskje. Men nå er jeg i den situasjon at jeg ikke har mulighet for å bruke manuell gir pga jeg sitter i rullestol, må da ha enten automat eller noe SMG greier, men finner ikke noe stort annet enn 97' eller nyere med automat eller SMG. Noen som vet når M3 begynte med automat? Hva ligger disse på i forsikring? Har nå en supra, og disse ligger veldig lavt i pris på forsikring, hva må jeg ut med? Jeg er 24 år og har 10% bonus, bruker Gjensidige. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 eg er 24 år og sjekket nett opp i if å der skull dei ha 2600 i året med ansvar på mitt navn eg har 70%bonus..det var ein 95mod m3 286hk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Jeg var nettopp å så på en 93' m3. Får bilen til en grei pris, men det er forsikringen som stopper meg. Jeg er 23 år, og har ikke tidligere registrert forsikringen på meg selv (alle mine tidligere biler har stått på pappa.) Nå når jeg ringer rundt får jeg til svar fra forsikringsselskapene om at de ikke vil forsikre denne bvilen på meg... Noen som har tips til noen løsning på mitt problem her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2fast Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 eg ringte til if å der måtte dei søke men jikk greit det.. ka må du je for bilen da? registrer den på din far då.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 1, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2004 Originally posted by westside Jeg var nettopp å så på en 93' m3. Får bilen til en grei pris, men det er forsikringen som stopper meg. Jeg er 23 år, og har ikke tidligere registrert forsikringen på meg selv (alle mine tidligere biler har stått på pappa.) Nå når jeg ringer rundt får jeg til svar fra forsikringsselskapene om at de ikke vil forsikre denne bvilen på meg... Noen som har tips til noen løsning på mitt problem her? Få sjefen din på jobben til å skrive et brev om at du har benyttet deg av firma bil i noen år, og du får 50% start bonus hvis du ikke har forsikring fra før... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
westside Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Det blir nok vankelig å få sjefen min til å skrive under på dette da jeg jobber i et ganske så stort firma... netcom... og tviler de er villige til å gå med på dette... Jeg kan heller ikke regsitrere den på pappa, da jeg må ta opp lån med salgspant i bilen. Da må bilen stå registrert på meg, og når den er regsitrert på meg må den tydeligvis forsikres på meg også... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jackass Skrevet Mars 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2004 Originally posted by westside Det blir nok vankelig å få sjefen min til å skrive under på dette da jeg jobber i et ganske så stort firma... netcom... og tviler de er villige til å gå med på dette... Jeg kan heller ikke regsitrere den på pappa, da jeg må ta opp lån med salgspant i bilen. Da må bilen stå registrert på meg, og når den er regsitrert på meg må den tydeligvis forsikres på meg også... Joda du kan forsatt registrere den den på din far, snakk med de der du skal låne pengene, skal ikke være no problem det.. Du står som medeier på bilen eller no sånt... Siter 2006 VW Touran Exclusive x 94 Audi 80 Competition(Møkka bil) x 01 Passat TDI Highline 130hk x 95 Golf Cab x 83 Golf x 86 Mazda 323(jaggu meg go bil det) Div deler til Golf3 selges... Interessert?? send PM... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikings Skrevet Mars 18, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2004 Din far kan stå som medlåner eller noe på bilen, tror det skal gå ann Siter 05 BMW E61 525IA Touring x 01 BMW E46 320d Sedan x 95 BMW E36 320i 24v M-tech x 92 BMW E36 320i 24v Coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mars 19, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Hvordan kommer du ut og inn av en Supra med rullestol? Og hvor har du stolen i bilen? Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbotrille Skrevet Mars 19, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2004 Det er ingen problem, løfter meg bare over og legger stolen i baksetet. Det er jo en helt vanlig manuell rullestol, veier ca 12-13 kg med hjul og pute. Av med hjul og ned med ryggen så blir den ikke så stor. Det er derfor en fordel med 2 dørs bil om jeg har liten bil da, 4 dørs er litt vanskeligere fordi døråpningen er litt mindre. Alt går an. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg