Outrage Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 FIkk ikke sove så drev likegodt og moddet litt. Ganske fornøyd selv i og med att jeg har ikke akkuratt lagt mye arbeid ned i denne og at det er den 2. mod jeg poster. Min Før Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoTore Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Kjempefin ble den!!:D Litt flekkete lakk rundt sidemarkeringslyset og litt rosa/lilla felger er vel det eneste jeg legger merke til... Stilig kanalskjørt!!!! Siter 76 Volvo 242 DL Jubileum-Rullende prosjekt 87 Volvo 245GLE-Bruksbil 82 MB 280SE W126-Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Ble kjempefin denne ! Men kantene på frontfangeren ble litt hakkete, og rosa/lilla felger synes jeg ikke noe om. Men ellers....KJEMPEFIN Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Takker:) ja klar over att front fangeren er litt stygg i kanten men var trøtt:P side skjørtet er airbrush`et Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larsdaniel Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 tenkte jeg også skulle prøve meg på denne bilen din jeg. første gang jeg bruker decals og moder til cab. så veldigkoselig med tilbakemeldinger, spess på hva som kan bli bedre :cool: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 synes den ble helt grei jeg. Clean og fin. Men den ser veldig "normal" ut bortsett fra dekalene, prøv å modde den litt mer ekstremt ? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Outrage Skrevet Februar 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2004 Originally posted by larsdaniel tenkte jeg også skulle prøve meg på denne bilen din jeg. første gang jeg bruker decals og moder til cab. så veldigkoselig med tilbakemeldinger, spess på hva som kan bli bedre :cool: pent:) men er ett eller annet med frontruten din.. enten er den eller meg er skeiv nå:P men pent:) Siter På bil jakt [86] Utslitt bruksbil ala riskoker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg