Remulade Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Driver og titter på ny bil. Skal kvitte meg med carismaen til sommeren. http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=24749027 Hvor mye drikker en 2.4/2.6 V6? Noen klare ulemper med disse motorene? Noe jeg bør se etter? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnInHell Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Regn med ca l på småkjøring og rundt 0.7 + - på lengre kjøring.Har hatt en selv tidligere som har vært bunnsolid hele veien. Forbruk er IKKE tema for meg så lenge jeg kjører Audi :happyhappy: Siter Audi A6 3.0 tdi avant quattro 2012 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 puh! flottis! 1L er vel verdt å leve med. Enda et pluss for å kjøpe 2.6`n! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg