commodus Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 FAEN! da har jeg en liten elv gjennom min garasje... flere som koser seg i regnet?:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Vi vil ha bilder :D Selv er jeg glad jeg har kvitta meg med merca. Den var nemlig ikke akkurat vanntett, så jeg fikk et fint basseng baki etter regnvær. Tør ikke tenke på hvordan dette ville sett ut med regnet vi har nå :D Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Glad jeg bor oppe i huttiheiti (nordnorge) da bmwen jeg skal kjøpe står uten tette vinduer og dører. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 jeg har en liten film:D Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Det regner jaggu her oppe og, mot normalt! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Så passe våt ut den garasjen ja. :D Ja det virker som det er vått mange steder i landet nå gitt :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 jeg har en liten film:D Å fy faaaen :p Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
commodus Skrevet Oktober 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 nå er det ca dobbelt så ille som da jeg postet filmen...ser ikke lyst på dette vist dette været fortsetter!!! kummen i tuna er og tett...spennende.. Siter 04 Opel combo 1.7di Opel rekord c caravan 1700 Vespa bravo vw golf 2.0i stv(skrotet) vw vento 1.9tdi(skrotet) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Innlagt vann i garasjen er jo bare flott det.... :D Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LLH Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 regn? hvor? ikke her i alle fall.. Har hatt noe som ligner støv, litt som når det er MYE tåke, som har kommet ned i hele dag. Men ellers har det vært lite og prate om. Like greit siden jeg jobber ute :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
action Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Alltid like spennende å åpne bagasjelokket på mb 190'n Siter 190e 2.0 - går dårlig og bruker mye bensin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg