Stian 1500 Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Heisan. Funnet meg en østeuropeisk perle til salgs i Latvia, Gubben som eier bilen er kontaktet og skal se på den til neste uke. Har noen her vært med på noe sånt før? Hva trenger man av papir og hva må gjøres for å få bilen lovlig inn i landet og hjem? Takk for svar. Stian Ps. bilen er en UAZ 469 fra 78 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 6, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2010 Hvis den skal registreres på historisk grunnlag (anbefales ikke, du sparer kanskje en tusenlapp på det... Men kan ikke gjøre NOEN forandringer på bilen, og helst ikke bruke den heller) så er det rett fram, bare å søke om å få den registrert på historisk grunnlag (eller hva pokker de nå kalte det) Det jeg vil anbefale er å se om du finner papirer på bilen, fra de som er\var Lada importør (vil tro de kan skaffe i hvertfall) og så vise det på trafikkstasjon, og få den registrert som normalt. Den er så gammel at det er ikke mer enn ca 4-5 tusen i avgifter for å få den på skilt. Men vil tro at din nærmeste trafikkstasjon vet mer om dette enn jeg, så ville ringt de :) Men som sagt, ikke registrer som historisk kjøretøy! Bare tull med det..... Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Søk og du skal finne. Dette er spurt om her flere ganger før. Tøff børse forresten. http://en.wikipedia.org/wiki/UAZ-469 Og ramla nå over ei anna sportsbørse til meg: http://en.wikipedia.org/wiki/ZIL-112_Sports Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg