Pettur Skrevet Oktober 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2010 Vurderer å kjøpe nye felger til min coupe. Standard understell ikke senket. Hvor store hjul er det plass til? Størrelse på felg og bredde på dekk? Ville det gått å satt på 225/40-R18? Pettur Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robin92 Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Vurderer å kjøpe nye felger til min coupe. Standard understell ikke senket. Hvor store hjul er det plass til? Størrelse på felg og bredde på dekk? Ville det gått å satt på 225/40-R18? Pettur jeg kjører med det på min + 40mm senk. men jeg har valset hjulbuene, kan subbe litt om du har full bil med deg. men er verdt det for synets skyld:P Siter don't try to catch a quattro in the snow!! audi coupe quattro 20v. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pettur Skrevet Oktober 19, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2010 Jeg er ikke interessert i å ha noen form for subbing på bilen. Er det andre som vet om det passer på med standard understell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennTore Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Gå heller ned til 17" Jeg bruker 225/45 17 på Coupene min, den er ikke senkent. Siter Audi Coupe 2.8E PSN nick (GT5):Hondaintegratype Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JvhCossie Skrevet November 14, 2010 Rapporter Share Skrevet November 14, 2010 Med standard understell går det bra med 8.5x17 et 20 med 215/40 og 10x17 et13 med 245/35 bak. Siter "Et triks man får stor respekt for innen rånermiljøene som ikke har sitt hovednedslagsfelt på Frogner i Oslo." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg