Kristian Fredrik Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 (endret) Hei. tenkte å lage en bildetråd er folk kunne legge ut bilder av sine golfer nå på høsten. Legger ut noen bilder av min bil som jeg tok nå for noen dager siden :) Bildene er ikke noen måte redigert og er tatt med et 6 år gammalt digitalkamera så kvaliteten er ikke aller best ;) Endret Oktober 8, 2010 av Kristian Fredrik Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Herlig bilder!:) Må nesten få til en shoot jeg og:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Gamle bilen til André og Bjørnar, Kristian? Gode, gamle Golfen: R.I.P:( Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 (endret) Gamle bilen til André og Bjørnar, Kristian? nei denne er veldig lik. er bygd over 3 år av en fra trøndelag og gått kun tre måneders tid på veien før jeg kjøpte den for en måded tid sida. sitter en lusen 1.6 motor i bilen men blir G60 konvertering i vinter :) tenkte på deg når jeg lagde tråden massern. de bildene du tok av din gamle golf er noen av de peneste golf bildene jeg veit om! Gode, gamle GolfenR.I.P:( RIP??? faen trist å høre :( litt OT, men hva trod du massern. trod du bilen min hadde sett bedre ut med 80 fangere med GTI stripa og GTI leppe? Endret Oktober 8, 2010 av Kristian Fredrik Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Herlig bilder!:) Må nesten få til en shoot jeg og:) takk takk :) ja det må du :D Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 nei denne er veldig lik. er bygd over 3 år av en fra trøndelag og gått kun tre måneders tid på veien før jeg kjøpte den for en måded tid sida. sitter en lusen 1.6 motor i bilen men blir G60 konvertering i vinter :) tenkte på deg når jeg lagde tråden massern. de bildene du tok av din gamle golf er noen av de peneste golf bildene jeg veit om! Stemmer, da har jeg nok sett den annonsert for ikke lenge siden, tror jeg:) Takk for det, forresten. Morsomt å høre. RIP??? faen trist å høre :( Ble smadra inni ei lyktestolpe etter at jeg solgte den, men er fort 3 år siden det nå. Savnet er uansett stort - utrolig morsom bil:) litt OT, men hva trod du massern. trod du bilen min hadde sett bedre ut med 80 fangere med GTI stripa og GTI leppe? Hadde sikkert blitt bra det, men synes det er kledelig med 90-fangere, breddere og skjørt også jeg. Det som kunne ha vært en ting, er å ha fått litt farge på felgene for å få litt kontraster, samt ei rød stripe rundt grillen:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Stemmer, da har jeg nok sett den annonsert for ikke lenge siden, tror jeg:) Det er helt korrekt :) Ble smadra inni ei lyktestolpe etter at jeg solgte den, men er fort 3 år siden det nå. Savnet er uansett stort - utrolig morsom bil:) huff trist å høre :( å ja hehe tida går fort, men godt du fikk tatt de bildene du gjorde mens den var i ditt eie. Hadde sikkert blitt bra det, men synes det er kledelig med 90-fangere, breddere og skjørt også jeg. Det som kunne ha vært en ting, er å ha fått litt farge på felgene for å få litt kontraster, samt ei rød stripe rundt grillen:) ja du sier noe der. serlig når jeg har 90" dører. blir litt feil med 80" fangere og 90" dører egentlig. ja de to tinga har jeg tenkt mye på sjøl faktisk. gir bilen litt mer særpreg. du får ikke kjøpt emblemfri grill med rød stripe forresten? er jo bare å lakke stripa rundt men beste var å fått tak i en som var slik om det gikk ann å gfå tak i. anngående felgene er jeg veldig usikker på farge. har du noen forslag? slik bilen er nå er den plagsomt lik den du nevnte utenom gule rallye lykter og litt smått så hadde vært deilig med litt særpreg på den! :) Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Får ikke kjøpt emblemfri med rød stripe som jeg veit om. Men er ikke mye stress å lakkere bare du er litt nøye med maskeringa, sånn at lakken ikke renner utover. Tja, en eller annen fresh farge, det. Mange farger, så er bare å tenke litt utenfor boksen, men samtidig unngå at det blir for mye:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 jeg malte på ny crom stripe på grillen min, med å bare spraye litt lakk oppi en brus kork åsså "male" på med en Qtips. det funka fett :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Får ikke kjøpt emblemfri med rød stripe som jeg veit om. Men er ikke mye stress å lakkere bare du er litt nøye med maskeringa, sånn at lakken ikke renner utover. Tja, en eller annen fresh farge, det. Mange farger, så er bare å tenke litt utenfor boksen, men samtidig unngå at det blir for mye:) okey da får jeg sette i gang med maskering og lakk hehe :) ja du sier noe. får prøve å finne et særpreg uten å klusse for mye med bilens originale utseende. Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboAlven Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 ferskt bilde av golfen :) Siter ALDRI mer bestille deler fra Parts&Retards... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg