Ducco Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 har en 84 mod med speilene sånn inn på døra, ser etter nye dører med speilene fremme ved a-stolpen, å døra må være uten pyntelist, så i hvilken mod flytta di speilene frem? å når kom dørene med plyntelist? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 De bytta til dører med hel rute i 1988. Hva mener du med pyntelist? Den blanke lista rundt rutene? Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducco Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 nei nede på døra,den svarte Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 Dørene har vel hatt lister siden tidenes morgen såvidt jeg vet, de er bare litt forskjellige avhengig av årsmodell og utstyrsmodell. Noen er brede, andre er smale med blank list. Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducco Skrevet Oktober 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 8, 2010 er ikke noe pyntelist på den mod jeg har,kun det svarte rundt hjulbuene, en 84 golf II gti Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 har en 84 mod med speilene sånn inn på døra, ser etter nye dører med speilene fremme ved a-stolpen, å døra må være uten pyntelist, så i hvilken mod flytta di speilene frem? å når kom dørene med plyntelist? om du tenker på lista som er på midten av dørene så er det standar på alle golf 2'ere etter 88- de er festet med klips og propper bortover døra og du får ikke tak i dører uten disse hullene så sant du ikke finner dører fra en org vw rallye golf no som er SVÆRT vanskelig å få tak i. beste løsningen er å sveise igjen hullene. har selv dette på min bil. Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 er ikke noe pyntelist på den mod jeg har,kun det svarte rundt hjulbuene, en 84 golf II gti Vil gjerne se bilde av bilen:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducco Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Litt gjenstår å gjøre men tar litt nu og da, den var billig :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Behold dørene sånn de er nå, og skaff heller GTi-listene som skal være på bilen din:) Kan ikke tukle for mye med en original Alpinweiss GTi, veit du. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducco Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 gti-listene? di skal være hvor? å hva er en Alpinweiss GTi?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 De skal sitte på framskjermer, dører og bakskjermer, men er nok ikke lett å få fatt på et komplett sett. Jeg har både høyre og venstre list til dør liggendes, men ikke resten. Ser hvordan lista skal se ut på dette bildet her: Også skal bakfangeren ha rød list også, hvis din ikke har det. Alpinweiss betyr Alpinhvit, som da er fargen på bilen din. Få gjerne ut flere bilder av bilen, både utvendig, innvendig og i motorrom:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ducco Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 ja skal ta fler bilder,jo er rød kant både fremme å bak men er ikke så mye igjen av di stripene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg