thairua Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Ønsker å selge mine Momo Bøttestoler! Kjøpte den for å bruke i prosjekt banebil, men fikk ikke tid til å bygge ferdig banebilen så derfor står de bare å tar plass.. De er såvidt brukt.. Ta kontakt for info og bilder... Pris: 1500 pr stk.. Selges kun samlet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thairua Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Ps! Følger med branketter for å montere på dine originale skinner, betalte 2000,- bare for dem! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 bilde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thairua Skrevet Oktober 9, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 9, 2010 Send meg mail adressen din så får du bilde:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thairua Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Kom med bud hvis du er intr!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 er usikker... var ikke helt det jeg var utetter :/ men et spørsmål som du skrev: Pris: 1500 pr stk.. Selges kun samlet! er det for bagge eller bra 1 ? skal tenke litt mer på det så gir jeg lys om det blir eller ikke:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thairua Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Nei, d er 1500 pr stk.. Men kan i verste fall gå ned til 1250 pr stk, men selges kun sammlet... De er sinnsykt god å sitte i!! Kostet 6000 pr stk, for 4 år siden.. pluss 2000,- for de skinnene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg