peregrin Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 I dag la jeg merke til at lykteglasset på den ene hovedlykten var løsnet fra reflektoren og resten av lykten. Nå foreløpig har jeg festet det med duck tape. Noen som har forslag på hva jeg kan bruke for å sette det ordentlig på plass igjen? Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Sikaflex eller lignende saker! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zebbe Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Sikaflex eller lignende saker! som sagt sikaflex eller så går det an og bruke epoxylim..(får kjøpt de fleste steder. ) =) ellers er det jo ikke store kronen for en ny lykte heller.. ;D har kanskje noen liggende.. kan sjekke hvis ønskelig.. kan få ved betaling av frakt. =P Siter What About the good things Hitler did?.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peregrin Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 som sagt sikaflex eller så går det an og bruke epoxylim..(får kjøpt de fleste steder. ) =) ellers er det jo ikke store kronen for en ny lykte heller.. ;D har kanskje noen liggende.. kan sjekke hvis ønskelig.. kan få ved betaling av frakt. =P Takker for svar. Trenger ikke ny lykt, etter planen så skal golfen totalrenoveres til sommeren. Så jeg trenger bare å reparere lykten jeg har nå. Siter 2000 Subaru Forester S Turbo TS 2000 Audi A4 1,8 TSQ Avant X 1996 Audi A4 1,8 Quattro Avant P 1989 VW Golf <p> Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 bytt hele shiten, koster ikke stort. bare tull og starte og lime det Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg