hersviken Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Noen som vet om en smart måte å få ut parkeringslysene på en 2006 modell Astra H stasjonsvogn? Kommer rett og slett ikke til med mine pølsefingre, med mindre jeg fjerner halvparten av tingene i motorrommet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnul Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Ligger ikke parklysene ytterst? Mulig det er forskjell mellom xenon- og halogenlykter. Ligger de ytterst tror jeg det er tilgang fra en liten luke i hjulbuen. Siter -07 Opel Astra stv -10 Citroën C1 -06 Moopy classic elektrisk scooter (solgt) -95 Opel Omega Alkis edition (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hersviken Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Ligger ikke parklysene ytterst? Mulig det er forskjell mellom xenon- og halogenlykter. Ligger de ytterst tror jeg det er tilgang fra en liten luke i hjulbuen. Du har helt rett, men det er kun til hovedpyspæren. Skal jeg skifte parklyset eller fjernlyset, må jeg inn gjennom en luke i motorrommet. Men tror nesten bare at jeg får prøve meg frem.. eller bare gi f*** Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bismarck Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Du må nok bare presse pølsefingrene dine til det ytterste for du skifter dem ovenfra - sørgelig, men sant. Trangt som fy, men det går med en god porsjon godvilje....og ikke minst bannskap. Får du bare tak i ledningen til sokkelen er det egentlig bare å dra, men det er verre å få dem på plass igjen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hersviken Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Vil egentlig heller la vær å ha parklysene der, enn at det ser helt idiotisk ut når jeg har dem på.. Funker dårlig sammen med xenonpærer på hovedlyset, så det ser bare teit ut. Takk for svar anyways Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg