FR33DY Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Hei, skal sveise en del hull(antennehull, visker bak, etc) og andre ting som foreksempel en list som skal sveises på bake, og litt rust.. ja, litt forskjellig. på bilen min. Burde jeg kjøpe meg TIG eller MIG apparat til dette? Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 MIG/MAG er vel det greieste, ikke minst om du ikke har sveiset før, TIG krever en del sveisekunnskaper, MIG går som oftest greit med litt prøv og feil og rett justert apparat. MIG er vel mere egnet elelrs også vil jeg tro. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FR33DY Skrevet Oktober 10, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 MIG/MAG er vel det greieste, ikke minst om du ikke har sveiset før, TIG krever en del sveisekunnskaper, MIG går som oftest greit med litt prøv og feil og rett justert apparat.MIG er vel mere egnet elelrs også vil jeg tro. Ok, takker for svar. MIG it is :D Siter ____________DRIZZLE CREW____________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sven410 Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 du vil ha et mig/mag apparat. du vil også ha et med gass, de med flusstråd egner seg dårlig til tynnplate, du får hengt sammen med de og, men du må bruke mye varme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg