drinking Skrevet Oktober 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2010 Finnes det høytalere som passer under "gitteret" på hver side av hatthylle? På min golf er det ikke rom for høytalere i døra, bare en uttrekk skuff. Har ikke så lys til å lage hull i hatthylla heller. Blir fort litt tam lyd fra de to små høytalerne i dashbordet. Finnes det høytalere som kan erstatte de i dashbordet? Siter R135 ╚╬╬╝ 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Finnes det høytalere som passer under "gitteret" på hver side av hatthylle? På min golf er det ikke rom for høytalere i døra, bare en uttrekk skuff. Har ikke så lys til å lage hull i hatthylla heller. Blir fort litt tam lyd fra de to små høytalerne i dashbordet. Finnes det høytalere som kan erstatte de i dashbordet? Bytt ut skuffen i dørlommene med disse, så får du plass til 5,25" høytalere. Bak er det plass til en stk 4x6" på hver side av hattehylla.. Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drinking Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Ahhh. Genialt. Tusen takk. Jeg prøver å holde ett så orginalt utseende som mulig, og da kan jeg ikke drive å sage hull i dører osv. Siter R135 ╚╬╬╝ 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 finnes og få kjøpt :) ebay er plassen kjøpte selv noen alpine høyttalere til og ha baki der :) har ikke fått montert dem men Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
drinking Skrevet Oktober 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Disse skulle vel funke greit http://www.bilradiospes.no/m/shop/?produkt=7017&katid=167&mid=m436&id=&vn=736 Siter R135 ╚╬╬╝ 24 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Oktober 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 jepp, de der vil passe :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Fredrik Skrevet Oktober 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 nå veit jeg i hvertfall hva jeg skal ha! :) Siter Golf 2 91 mod sommerbilen (G60 konvertering på gang) Mercedes 123 300 TDT Prosjekt-bruksbil http://www.bilforumet.no/bilmerker/mercedes-benz/e-klasse-w123-w124-w210-w211-w212/283271-min-mercedes-300-tdt.html x anntal golf 2'ere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Taje Skrevet Oktober 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2010 vis du ønsker ei hatthylle til uten hull så har jeg det ;) den er relativt pen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg