licorice84 Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 jeg og en kompis var ute og cruisa i går:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Damn!!!:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Damn!!!:) jepp:D kunne godt tenkt meg en Probe dersom jeg ikke hadde hatt Corradoen ;o) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2010 Begge var strøkne! :) Hvor har han fått tak i front lyktene? Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Begge var strøkne! :) Hvor har han fått tak i front lyktene? tusen takk:D usikker på hvor han har kjøpt selve lyktesatsen, men han har laget til brakettene som holder dem selv i allefall. skal høre med ham. det er også xenon i fjernlysene:) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Oktober 14, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 hørte med ham angående lyktene. lyktene er kjøpt fra hella nor, og er egentlig sånne "busslykter". braketten laget han selv. det eneste som skulle passe, var huset. det var en del tilpasninger som måtte til der også. altså noe jobb, men det ser utrolig tøft ut:) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Helt enig, han gjorde en god jobb! strøken!birthday Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33945944 Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 26, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2012 mener jeg har sett det bilde å annonsen før?:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2012 mener jeg har sett det bilde å annonsen før?:) Jeg husker ikke om han har lagt den ut tidligere, det kan godt tenkes. Han MÅ ikke selge den, men lufter interessen siden bilen brukes såpass lite. Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Probe GT Skrevet Mars 28, 2012 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 skjønner det, er den like strøken som den ser ut er det ikke umulig å få godt betalt for den:) Siter Probe GT 2.2L Turbo "too young to die" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Mars 28, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2012 skjønner det, er den like strøken som den ser ut er det ikke umulig å få godt betalt for den:) Jeg har selv kjørt den og sitti på noen turer, og den er i god stand :) Den går godt til å "bare" ha 166hk, og har skikkelig tøff 6er-lyd. Lett å bli forelska i den:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Juni 27, 2012 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2012 Bumper tråden for å fortelle at Proben er til salgs igjen... http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=35660117 Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg