octavia02 Skrevet Oktober 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2010 Får man tak i orginale spredere eller grøftelys til en octavia2002 mod? Har sett en del biler med dette, men er usikker på om det er de litt nyere modellene. Evt pris? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octavia02 Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Er det ingen som har montert spredere/grøftelys/ekstralys på bilen sin? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Oktober 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Octavia 2002 modell har originalt kun spredere/grøftelys/tåkelys integrert i hovedlampa. Det er en linsereflekter som isåfall sitter ytterst i lampa. De bilene har ikke originalt blitt levert med lamper nede i støtfangeren, om det er det du tenker på. Skal du ha noen lamper der må du finne noen uoriginalt. Octavia II som kom i 2004/2005 har låkelys originalt nederst i støtfangeren. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
octavia02 Skrevet Oktober 13, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2010 Tusen takk for svar:) Ja jeg er veldig fornøyd med tåkelysene som er integrert i hovedlyktene. Veldig kjekke å bruke på høstvåt asfalt. Det er spredere helt nederst i støtfangeren/frontleppa jeg tenker på ja. Siden det ikke finnes til min bil får jeg vurdere finne noen fornuftige lamper og kappe hull i plastikken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Psykopelle Skrevet Oktober 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2010 Lykke til. Om du finner en løsning, så husk å skrive her om hva du kjøpte, og hvordan du monterte dem. ;-) Og gjerne noen bilder. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg