Gå til innhold

Vurderer salg av bilpleie-produkter og -maskiner

Ranger emnet

Jørn M

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kvitte meg meg noe av bilpleie-utstyret mitt da jeg har funnet meg ny hobby=)

Utstyret selges kun samlet og jeg ønsker seriøse bud.

Utstyret er:

-meguiars polisher g110v 2.0 (brukt 1 gang) følger med 220v-110v converter på 1000w, 6 polishing pads 5 nye og en brukt, samt overgang fra europeisk til amerikansk stikk. Verdi kjøpt nytt er ca.6500,- kroner

-tekstilrenser/grovstøvsuger/våtstøvsuger Vax 6131 med div. tilbehør for rens av seter og tepper, støvsuging etc.. verdi kjøpt nytt er ca. 2000,- kroner

-Steamer brukt kun 2 ganger. verdi kjøpt nytt er ca. 1200,- kroner

-ozon-generator brukt tilsammen 4 ganger. Verdi kjøpt nytt ca.6500,- - 7500,-

-9 supreme shine microfiberkluter fra meguiars verdi kjøpt nytt ca.1000,-

-4 watermagnet microfiberkluter fra meguiars verdi kjøpt nytt ca. 1000,-

-2stk meguiars washmitt verdi kjøpt nytt ca. 400,-

-div. bilpleieprodukter fra meguiars til en verdi av ca 4500,- kroner

-3 stk enkle 10 l vaskebøtter verdi kjøpt nytt =) he he sikkert 60 kroner=)

-1 stk 15 l vaskebøtte med seal og gritguard verdi kjøpt nytt ca. 400 kroner

-2 enkle poleringsmaskiner fra biltema til f.eks. påføring av voks. Verdi kjøpt nytt ca. 500,-

-kompressor fra gebe 24l/2hk m/muttertrekker, luftpåfyller og blåsepistol. verdi kjøpt nytt ca. 1300,-

-Foma 670 nyoverhalt høytrykksvasker med kjemikalietank og justerbar vaskelanse. (denne får man mye ekstrautstyr til bl.a. sandblåsings kit) verdi kjøpt nytt 2200,-

-ca. 100 små microfiberkluter verdi kjøpt nytt ca. 1000,-

-batterilader (smartlader) for syrebatterier på 12v verdi kjøpt nytt 400,-

-tekstilbørste og div sprayflasker fra nordic shine verdi kjøpt nytt ca. 600,-

Her har du en komplett pakke for innvendig og utvendig shine av bil=) Den samlede verdien er på over 30 000,- kroner og det meste av utstyret er svært lite brukt. Noe er helt ubrukt.

Kom med bud=)

Send gjerne bud på sms: 90642815

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...