ougkim Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 noen so har lagt merke til hvor mye sving d1 gutta har på hjulene sine når de drifter. det ser ut som om det er my mer enn normalt. eller er jeg helt på jordet :idea: Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Hvis du tenkte på rattutslag så vil jeg tro at de ligger såpass bredt at de må svinge så mye... Forøvrig tipper jeg at all den positive camberen gjør at det blir/ser bredere ut?! Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ougkim Skrevet Februar 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 leste også et sted at de på en eller annen måte økte vinkelen på hjulene med nesten 20 prosent Siter Bmw 320 E30 (supervinterbilen) RX7 fd heyyou Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by ougkim leste også et sted at de på en eller annen måte økte vinkelen på hjulene med nesten 20 prosent Hvilken vinkel? Bilene de bruker er jo racingbiler og har alle mulige justeringer på hjulstilling og understell. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HaRKooN Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Hvis du har stor fart, stygg vinkel, og brei! hehe, da må du ratte for å få den inn igjen! :rolleyes: Siter [86]Toyota supra turbo MK3 Subaru impreza Wrc rc bil :-) [x]BMW E30 ___________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mark1 Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by HaRKooN Hvis du har stor fart, stygg vinkel, og brei! hehe, da må du ratte for å få den inn igjen! :rolleyes: Ok? :rolleyes: Siter NorskEscortRegister.Net Escort Mk1 og Mk2 register Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rwd 4ever Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Originally posted by Skody Hvis du tenkte på rattutslag så vil jeg tro at de ligger såpass bredt at de må svinge så mye... Forøvrig tipper jeg at all den positive camberen gjør at det blir/ser bredere ut?! negative camberen;) Camber Kits Camber kits are pillow/ball mounts that replaces your stock shock mountings. it alows you to adjust the number of degrees of negative camber (top of the tire tipping inward) you have. More negative camber gives you more stability, because when the tire rolls over ( tips in, whatever) in the drift, it flattens out giving you a bigger contact patch to work with. (By the way this was written by Onicam and it was so precise a description I thought I would use it. Thanks Oni...) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skody Skrevet Februar 17, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2004 Selvfølgelig mente jeg negativ! ;-) Jeg bare levde i gamle dager. Sånn rundt 1967 *hosthost* Forøvrig har jeg lest at det er "praktisk" med en pos/neg? vinkel på bakhjulene UTOVER slik at de "hjelper" ræva med å komme ut ... Siter Bilforumet.noSuper Moderatorsier: Du får ikke sex om du krever kondom, i baksetet på min Volvo Amazon (",)Hakkum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.